اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. تير 1397 - 8:38   |   کد مطلب: 29609
دیابت از بیماری‌هایی که سالانه خیلی از افراد جان خود را در اثر این بیماری از دست می‌دهند اما در این میان فردی که دیابت زندگی‌اش را فلج کرده بود با جنگیدن 15 سال با این بیماری و کشف دارویی کاملاً گیاهی موفق به كنترل این بیماری شده است و هم‌اکنون در سلامتی کامل به سر می‌برد.

به گزارش صبح الوند، دیابت ازجمله بیماری‌های هست که خیلی از خانواده‌ها با آن درگیر هستند و به‌نوعی باید آن را بلایی خانمان‌سوز دانست که اگر خانواده درگیر آن شود  بارمالی سنگینی را به کشور و خانواده تحمیل می‌کند.

 

علی محبی زاده فردی است که 15 سال بیماری دیابت داشته که  درنهایت با استفاده از طب سنتی و کشف دارویی کاملاً گیاهی موفق به مهار بیماری خود شده است این عوامل سبب شد تا از نزدیک مصاحبه‌ای با این محقق و پژوهشگر طب سنتی صورت دهیم.

 

 این محقق طب سنتی بيان كرد : زماني ‌که دیابت گرفتم و از داروهای شیمیایی نتیجه نگرفتم رو به ترجمه کتاب قانون بوعلی سینا آوردم  و همچنین با استفاده از کتاب حکیم خوارزمی موفق به استحصال فرمولی شدم که منجر به قطع داروي انسولينم شد.

 

وي  با بیان اینکه شدت بیماری‌اش سبب بازنشستگی زودتر از موعدش شده بود گفت: بنده کارمند آموزش‌وپرورش بودم اما همان‌طور که در این برگه می‌بینید بیماری‌ام به‌قدری شدید بود که کمیسیون پزشکی دستور بازنشستگی زودتر از موعد بنده را داده یود.

 

وی  با بیان اینکه كنترل دیابت نوع 2،  بسیار آسان‌تر از سرماخوردگی است گفت:من 15 سال در این زمینه  تحقیق کردم در سال 1392 به نتیجه رساندم و هم اكنون نياز به هيچگونه داروي شيمیايي از جمله انسولين ندارم.

 

وی اظهار کرد:  در سال  1379 مبتلا به دیابت شدم  و اين بيماري را زياد جدی نگرفتم تا وقتی كه متوجه شدم  داروي انسولينم به روزی نود واحد رسید و زمانی که خواستم روی مطالب تحقیق کنم تمام مشاغل اقتصادی را تعطیل کردم و با هزینه‌های شخصی کارکردم و از زعفران کیلویی یک‌میلیون کارکردم تا الآن که شده کیلویی 7 میلیون تومان و مدام  دارو درست کردیم خراب شد  و بیرون ریختیم و دوباره تلاش کردم.

 

این محقق طب سنتی از همراهی همسرش در این راه با خود گفت و اظهار كرد : روزي با ناراحتي به همسرم گفتم همه هستی خود را برای درمان این بیماری دادم که  همسرم گفت همین‌که خودت خوب شدی کافی است و این به همه داشته‌هایت بس است.

 

محبی  زاده در خصوص مراحل ثبت داروی خود گفت: نامه از وزیر بهداشت در تاریخ 21/4/95  گرفتم و وزیر آن نامه را به معاونت طب سنتی داده و نامه را به دانشگاه همدان دادند.

وی با اعلام آمادگی در خصوص دادن هرگونه آزمون در خصوص طب سنتی گفت:  بنده تجربه عملی در این رشته دارم و از پس هر آزمون علمی در این زمينه برمي آيم و امیدوارم بتوانم با  کمک علمم از درد و رنج بیماران دیابتی جلوگیری و از عوارض این بیماری بکاهم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان