اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. مرداد 1397 - 14:49   |   کد مطلب: 29628
رئیس پزشکی قانونی کشور
اوضاع پزشکی قانونی همدان خوب است
رئیس پزشکی قانونی کشور بیان کرد: استان همدان دربین دیگر استان های کشور از شرایط خوبی برخوردار است و در امر خدمت رسانی عملکرد بسیار خوبی را از همدان شاهد هستیم.

به گزارش صبح الوند، احمد شجاعی رئیس پزشکی قانونی کشور در نشست خبری با بیان اینکه استان همدان دربین دیگر استان های کشور از شرایط خوبی در این حوزه برخوردار است گفت: استان همدان از آزمایشگاه هایی با تجهیزات مناسب برخوردار است و تنها آزمایشگاهی که ندارد آزمایشگاه ژنتیک است که عملا نیازی هم به آزمایشگاه احساس نمیشود.

وی با اشاره به آمار نزاع در سه ماه اول امسال افزود: در کل کشور 146 هزار و 499 نزاع رخ داده که 99هزارو 90 نفر مربوط به مردان و مابقی مربوط به زنان بوده که آمار نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

شجاعی با تاکید بر اینکه آمار خود کشی در کشور نسبت به دیگر کشور ها ناچیز است یاد آور شد: در سال 96 تعداد 4 هزار و 625 مورد مرگ مشکوک به خودکشی ثبت شده که هزارو 365 نفر زن و 3 هزارو 260 نفر مربوط به مردان میشود.

رئیس پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه آمار قتل در استان همدان از 40 نفر به 47 نفر افزایش داشته است اظهار کرد: این آمار نسبت به میانگین کشور بالا نیست و همدان در رتبه های 17 به بعد قرار گرفته است.

وی با شاره به آمار تصادفات ساختی تصریح کرد: این تصادفات با دقت توسط کارشناسان بررسی میشود و طبق آمار هزارو 909 مورد بوده که تعداد هزارو 386 مورد مردان و هزارو200 مورد زنان بوده اند.

شجاعی ادامه داد حادثه کار که منجر به فوت افراد شده است در سال 95 تعداد 23 نفر بوده و در سال 69 به 29 مورد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان