اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. مرداد 1397 - 8:47   |   کد مطلب: 29630
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان با بیان اینکه ما با وجود حزب سوم در تشکیل خانه احزاب استان مخالف هستیم گفت: وجود گروه سوم در تشکیل این خانه احزاب یک توهم و بازی محسوب می شود و ما تنها دو حزب داریم.

محمود الفت در گفت و گو با صبح الوند، در خصوص تشکیل میز احزاب با اشاره به اینکه این مهم می بایست در خرداد ماه تشکیل می شد افزود: با توجه به یکسری از مشکلات تشکیل این میز احزاب به تاخیر و به اول مرداد ماه موکول شد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه همکاران عضو ماتلفه و جبهه پیروان خط امام در تشکیل این میز شرکت نکردند تصریح کرد: علت آن نیز قائل بودن دوستان به سه جریان اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل بوده است و این در حالی است که ما جریان سومی را به رسمیت نمی شناسیم و فقط به دو جریان اعتقاد داریم.

 

الفت با بیان اینکه جبهه ی پیروان خط امام و رهبری تعامل خوبی با استانداری دارد افزود: در این راستا مهمترین اصل حیثیت اصولگرایان است ما با توجه به اینکه در کشور پذیرفته اند که سه جریان در خانه احزاب وجود داشته باشند اما این مهم مزیت خاص خود را دارد و بومی استان همدان این را نمی پذیرد که در استان همدان که یک شهر کوچک است و همگان یکدیگرو را می شناسند جریان سومی که وجود خارجی ندارد وجود داشته باشد و ما بخواهیم انرا به رسمیت بشناسیم.

 

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه خانه احزاب باید با دو جریان و حزب تشکیل شود عنوان کرد: حزب اصلاح طلبان دارای ۲۳گروه مجوز دار و حزب اصولگرایان شامل ۱۳گروه مجوز دار است و احزاب با توجه به این مجموعه ها که مجوز دارند باید شکل بگیرند.

 

وی ادامه با بیان اینکه در کشور پذیرفته شده که سه جریان وجود دارد اما آن چیزی که در آن خلا وجود دارد خلاء جریان سوم است که وجود ندارد و ما آنرا توهم و یک بازی می دانیم.

 

*تاکنون شفاف سازی عملکرد دولت صورت نگرفته است

وی در خصوص اعلام دولت، مقام معظم رهبری و روسای قوا در خصوص شفاف سازی عملکرد دولت گفت: بنظر من تا کنون این شفاف سازی صورت نگرفته است و یا در حقیقت با ان شفاف سازی فاصله زیادی داریم.

 

*شفاف سازی باید ابتدا از سوی خود خود دولتمردان شروع شود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان با تاکید براینکه شفاف سازی باید ابتدا از سوی خود خود دولتمردان شروع شود گفت: این شفاف سازی و اعتماد سازی را باید در عمل و در بین جامعه مشاهده کنیم.

 

*در نظام جمهوری هیچ گونه بن بستی وجود ندارد

الفت همچنین در ادامه با اعلام اینکه در نظام جمهوری هیچ گونه بن بستی وجود ندارد اظهار کرد: اگر بن بستی نیز وجود داشته باشد از ناکارآمدی و سوء مدیریت است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان