اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مرداد 1397 - 8:28   |   کد مطلب: 29666
مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان همدان خبر داد:
افزایش ۱۰درصدی مصرف آب در استان/شناسایی ۸۰۰انشعاب غیر مجاز
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افزایش ۱۰درصدی الگوی مصرف آب دراستان خبر دادو گفت: در این راستا طی تمهیدات انجام شده و توصیه های ارائه شده این آمار ۵درصد کاهش داشته است.

هادی حسینی بیدار در گفت و گو با صبح الوند ،  باتوجه به گرمی هوا در تابستان امسال افزود: مصرف آب شرب در استان۱۰ درصد افزایش داشته است که این مهم به دلیل توصیه های ارائه شده به مردم و رعایت در الگوی مصرف ۵ درصد کاهش داشته است.

 

 وی با اعلام اینکه اقدامات مناسبی در زمینه مصرف بهینه آب شرب در استان توسط همکاران در اداره آبفا انجام شده است تصریح کرد: با ایجاد ایده ها و خلاقیت های جدید مشکل نوسانات آبی حل شده به گونه ای که اکنون در هیچ کدام از شهرستانهای استان مشکل کم آبی نداریم .

 

حسینی بیدار با تاکید بر اینکه در سال جاری هیچ گونه مشکلی در تامین آب شرب نخواهیم داشت اظهار کرد: در تمام شهرستان ها تمهیدات لازم برای تامین آب اندیشیده شده است که این مهم نیز با یاری شهروندان و رعایت الگوی مصرف محقق می شود.

 

وی همچنین از تعویض ۹هزار کنتور و اصلاح ۳۰کیلومتر شبکه آبی خبر داد و افزود: ودر این راستا ۴۶کیلومتر شبکه فاضلاب توسعه یافته و ۱۰کیلومتر نیز اصلاح شبکه صورت گرفته است.

 

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان در ادامه نیز از اصلاح و توسعه ۶۰کیلو متر اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب و ۶۰کیلو متر اصلا و توسعه شبکه آب خبر داد و یادآورشد: در این راستا ۸۰۰انشعاب غیر مجاز شناسایی و به مجاز تبدیل شده اند.

 

وی با بیان اینکه در بخش خانگی و ادارات یک مقدار مصرف آب بالا بوده است گفت: طی برگزاری جلساتی با این ادارت و تاکید استاندار در مصرف آب تا حدودی مصرف آب ادارات کاهش یافته است اما برخی از ادارات همچنان مصرف آب آن ها بیش از الگوی مصرف است.

 

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان در پایان با بیان اینکه ۶درصد آب شرب در بخش خانگی و ۴در بخش صنعت مصرف می شود خاطر نشان کرد: بیشترین الگوی مصرف را بخش کشاورزی با ۹۰درصد به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان