اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مرداد 1397 - 11:21   |   کد مطلب: 29758
رئیس اداره امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان:
تبدیل 512 انشعاب غیر مجاز به مجاز در استان همدان
رئیس اداره امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان از شناسایی 512 مورد انشعاب غیر مجاز و تبدیل آن به انشعاب مجاز تا پایان تیر ماه سال جاری خبر داد.
انشعاب غیر مجاز

به گزارش صبح الوند، محمد رضا پورزمانی با اشاره به اینکه انشعابات غیر مجاز فرصت برنامه ریزی دقیق را از شرکت آب و فاضلاب روستایی می گیرد، گفت:از آنجا که بر اساس تعداد مشترکین، احداث مخازن آب، اصلاح شبکه، ترمیم، نوکنی چاه، لایروبی و دیگر عملیات های اجرایی انجام می شود،لذا عملکرد مشترکین غیر مجاز برنامه های شرکت را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

وی با بیان اینکه از دیگر سوی ارائه خدمات به مشترکین از محل فروش خدمات امکان پذیر می گردد؛اظهار کرد: انشعابات غیر مجاز در حقیقت با تحمیل هزینه ها بر شرکت آب و فاضلاب روستایی، سرعت ارائه خدمات را کند می کنند.

 

پورزمانی در ادامه با اذعان به اینکه متاسفانه انشعابات غیر مجاز به سلامت آب و جامعه هدف لطمه می زنند، اظهار کرد: درحقیقت اتصال انشعابات غیر مجاز به شبکه های اصلی و فرعی  می تواند آلودگی هایی را به شبکه های آبرسانی منتقل کند.

 

وی خاطر نشان کرد: در شرایطی که میزان تبخیر 3 برابر میزان نزولات جوی است،ورود آلودگی، به شبکه های آبرسانی نیز بخشی از آب تولیدی را از دسترس خارج می کند.

 

محمد رضا پورزمانی با بیان اینکه تا پایان تیر ماه؛ 586 انشعاب غیر مجاز شناسایی شد،عنوان کرد:از این تعداد؛ 512 انشعاب، پس از تذکرات اولیه و با مراجعه مشترکین، به صورت مجاز درآمد و مابقی در دستگاه قضایی درحال تعیین تکلیف است.

 

وی توضیح داد: تا پایان برج چهار 270 میلیون تومان جریمه نقدی برای متخلفین در نظر گرفته شد.

 

رئیس اداره امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان با بیان اینکه عدم آگاهی از تبعات انشعابات غیر مجاز موجب می شود تا برخی از افراد به این نوع از بهره برداری غیر مجاز روی آورند،اظهار کرد: خوشبختانه  ورود دستگاه قضایی و جریمه های نقدی عاملی بازدارنه برای متخلفین است.

 

وی با تاکید بر اینکه در راستای حفظ سلامت آب، ضروری است ضمن خوداظهاری روستاییان ،کارشناسان ما از محل دقیق انشعابات غیر مجاز مطلع شوند،گفت: با این عملکرد؛از آلودگی شبکه های آبرسانی جلوگیری میشود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان