اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مرداد 1397 - 12:20   |   کد مطلب: 29760
رئیس ‌جمهوری آمریکا در اظهاراتی به مزاح و شوخی گفته که حل و فصل منازعه فلسطینیان و رژیم صهیونیستی به طوریکه منجر به تشکیل یک کشور شود باعث می‌شود که طی چند سال آتی اسم نخست‌وزیر اسرائیل "محمد" شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا،  کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از چند منبع مدعی شد، دونالد ترامپ، رئیس ‌جمهوری آمریکا به تمسخر گفته است که حل و فصل نزاع فلسطینیان و اسرائیل از طریق تشکیل یک کشور طی چند سال آتی باعث می‌شود که اسرائیل نخست‌وزیری به اسم محمد داشته باشد!

این خبر بعد از آن منتشر شده که ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه در دوم اوت گذشته به اردن رفت و با ملک عبدالله دوم، پادشاه این کشور دیدار و درباره نشست طرف اردنی با ترامپ در ژوئیه گذشته، بحث گفت‌وگو کرد.

در این دیدار ملک عبدالله به لودریان گفت که وی در دیدار با ترامپ اعلام کرده که شماری از جوانان فلسطینی ترجیح می‌دهند در یک کشور واحد با اسرائیلی‌ها زندگی کنند و از حقوق مساوی برخوردار باشند.

این منابع در ادامه به نقل از ملک عبدالله گفته‌اند: در چنین وضعیتی اسرائیل ماهیت یهودی خود را از دست خواهد داد.

این سایت در ادامه نوشت که ترامپ در این دیدار تاکید کرده که وی همچنان به تحقق صلح در خاورمیانه پایبند است و اگر دولت وی نتواند در موضوع ایجاد صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی موفق شود، پس هیچ دولت آمریکایی دیگری نیز قادر به انجام این کار نخواهد بود.

این خبر در حالی منتشر شده که نه کاخ سفید و نه امان هیچ واکنشی به آن نداشته‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان