اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. شهريور 1397 - 15:25   |   کد مطلب: 29814
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اگر نیروهای منسجم مردمی داشته باشیم قطعا دشمن شکست میخورد و درهرجا کمک نیاز است نیروهای بسیج آماده جانفشانی هستند.

به گزارش صبح الوند، صبح امروز سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در اولین مرحله از رزمایش سپاهیان حضرت محمد(ص)2 در جمع نیروهای جهادی با بیان اینکه این رزمایش به صورت سراسری در کل کشور برگزار خواهد شد گفت: رزمایش طی یک ماه در 32  استان کشور برگزار میشود.

وی با اشاره به اینکه طی هشت سال دفاع مقدس فرازو فرود های بسیاری داشتیم یادآور شد: منسجم شدن نیروهای مردمی،انتظامی، ارتش و سپاه نقش پررنگی در شکست عراق داشت چرا که در ابتدای جنگ قصدعراقی ها براین بود قسمت های عظیمی را بگیرند و توانستند با آمادگی بالای خود به نوار مرزی ما حمله و قسمت هایی را تصرف کنند تا اینکه نیروهای جمهوری اسلامی  منسجم شدند و در سال اول جنگ عراقی ها را متوقف کردند.

سردار مجیدی ضمن تاکید بر اینکه در آن برهه عراق دارای بیشترین امکانات و ماشین آلات بود تصریح کرد: هدف ما این بود که جلوی ماشین جنگی عراق را بگیریم، زیرا نیروهایش سواربر خودرو وارد مناطق ما می شدند و مثل ما نبودند که پشت سنگر بایستند.

وی ادامه داد: پس از آنکه تدابیری برای چگونگی مقابله با ماشین آلات عراقی ها گرفته شد حجم بالایی از نیروهای مردمی را مشارکت دادیم و در آن زمان شهید حسن صوفی طرحی را به محسن رضایی ارائه کرد و گفت از همدان پنج لشکر به میدان جنگ خواهد فرستاد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره بر اینکه پس از حضور نیروهای مردمی، دشمن واهمه پیدا کرد گفت: در عملیات های زیادی از جمله والفجر8 حضور سپاه و نیروهای بسیج را دیدیم  وهمگان متوجه آن شدند که با اعزام نیروهای بسیجی به موفقیت های بزرگی دست پیدا کردیم.

سردار مجیدی ضمن بیان آنکه استکبار میداند اگر مردم شریف پای کار باشند، هرآنچه که اراده کنند به دست می آوردند افزود: در سال گذشته و امسال شاهد بودیم که دشمن به دنبال آن است تا به وسیله مشکلات اقتصادی فاصله ی زیادی بین مردم و نظام اندازد وامروز باید بدانیم با دشمن درگیریم و در جنگی تمام عیارهستیم.

وی ادامه داد: درست است صدای توپ و تانک شنیده نمیشود اما جنگ تمام عیار را در بازار و صرافی ها مشاهده میکنیم و بدانید اگر دلار به مرز 15 هزارتومان میرسد بخاطر پشت پرده ای است که استکبار برنامه ریزی کرده و همان کارگردانی که 8 سال جنگ برما تحمیل کرد امروز دارد بازار و اقتصاد را گارگردانی میکند تا به مردم جمهوری اسلامی ضربه بزند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)  با تاکید براینکه اگر نیروهای منسجم مردمی داشته باشیم قطعا دشمن شکست میخورد اظهار کرد: قطعا در هرجا کمک نیاز است نیروهای بسیج آماده جانفشانی هستند.

وی در پایان گفت: پیش بینی بر این است در مرحله دوم رزمایش سپاهیان حضرت محمد(ص)2 ابتدا به صورت شهرستاتی و اعزام داشته باشیم و در مرحله سوم تجمع بزرگ برای رزمایش استانی است که در یکی از روز های دفاع مقدس در مرکز شهر 20 هزار نفر بسیجی حضور پیدا کنیم و انشاالله بیعت مجدد با  مقام معظم رهبری داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان