اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. شهريور 1397 - 13:27   |   کد مطلب: 29835
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:
امروزه دشمنان جمهوری اسلامی متوسل به حیله های غیر نظامی شده اند
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه امروزه به درجه ای از بازدارندگی از لحاظ توان دفاعی رسیدیم که دشمنان جمهوری اسلامی متوسل به حیله های غیر نظامی شده اند گفت: این نتیجه ی ایستادگی و مخصوصا تحقق اصل روی پای خود ایستادن در نیروهای مسلح است.

به گزارش صبح الوند، صبح امروز فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ کیومرث حیدری پس از بازدید از پادگان شهید قهرمان و میزان آمادگی دفاعی این پادگان در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان اینکه تیپ مستقل زرهی همدان یکی از تیپ  های مورد اتکا نیروی زمینی است  گفت: امروز در این تیپ حاضر شدم تا از وضعیت آمادگی زرمی  دفاعی و تجهیزاتی آنها اطمینان بیشتری حاصل کنم.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن اشاره براینکه تیپ زرهی همدان در سال گذشته در مسابقات آمادگی رزمی و دفاعی در سطح نیرو زمینی مقام اول ر ا کسب کرد افزود: یکی دیگر از علت های حضور من در اینجا قدردانی از افرادی است که توانستند در مسابقات مقام بیاورند.

 

امیر حیدری با بیان اینکه مردم همدان طی دفاع مقدس نقش بی بدیلی ایفا کردند تصریح کرد: نوار مرزی غرب کشور هیچوقت خاطره شهدای همدان را فراموش نخواهد کرد.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه امروزه هیچ خطری کشور ما را  تهد ید نمی کند گفت: ما در آستانه هیچ جنگی نیستیم ولی این به آن معنی نیست که از آماده بودن غافل باشیم همواره به امر مبارک رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا که فرمودند باید همواره خود را در سنگر احساس کنیم عمل می کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره بر آمادگی دفاعی و رزمی  نیروی زمینی ارتش و نیروی مسلح کشورمان افزود: ما به درجه ای از بازدارندگی از لحاظ توان دفاعی رسیدیم که واقعا کسانی که ادعای دشمنی با مارا داشتند امروز متوسل به حیله های دیگری که غیر نظامی هستند شدند شدند و این نتیجه ی ایستادگی و مخصوصا تحقق اصل روی پای خود ایستادن در نیروهای مسلح است.

 

امیر حیدری ضمن تاکید بر اینکه صفر تا صد تجهیزات دفاعی مورد نیاز توسط خودمان تولید می شود تصریح کرد: هیچ اتکا و نگاهی به بیگانگان نداریم چرا که به این مقام رسیده ایم که می توانیم محکم بر دهان دشمنی بزنیم که حتی ادعای نگاه کردن به ما را داشته باشد.  

انتهای پیام/           

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان