اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. مهر 1397 - 10:37   |   کد مطلب: 29939
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: به دنبال این هستیم که در ملایر دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

به گزارش صبح الوند، هادی سلگی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به اهمیت نماز، اظهار کرد: مدارس نماز را به عنوان فریضه نگاه کنند البته نیم ساعت وقت برای اقامه نماز در مدارس اختصاص داده شده است که دانش‌آموزان و همکاران در این فریضه الهی شرکت کنند.
وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که در ملایر دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود، افزود: مجهزترین و بهترین نمازخانه‌های استان در ملایر است و با توجه به ظرفیت خیرین این شهرستان، دارالقرآن در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر در بخش دیگری از سخنانش به شرکت 80 مربی و معاون پرورشی ملایر در کارگاه ارتقاء کیفیت‌بخشی مسابقات ورزشی اشاره کرد و گفت: رهبری جریان تربیتی بر عهده مربیان پرورشی است.
وی با بیان اینکه مربیان پرورشی وظیفه دارند نسلی پویا و با نشاط تربیت کنند تا به اهداف تعلیم و تربیت نائل شویم، تأکید کرد: فعالیت‌های پرورشی و تربیتی نباید محدود به مراسم و مدرسه شود بلکه باید در همه قسمت‌های زندگی دانش‌آموزان جریان داشته باشد.
سلگی با اشاره به اینکه کار تربیتی زمانی موفق است که چهره به چهره انجام شود، خاطرنشان کرد: برای حمایت از فعالیت‌های قرآنی و مسابقات فرهنگی و هنری صندوق کمک به این فعالیت‌ها راه‌اندازی می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه مربیانی که بین دانش‌آموزان محبوبیت دارند در کارهای تربیتی موفق‌تر عمل می‌کنند، گفت: هنر آدمی زاده این است که رفتارش انسانی باشد، از سوی دیگر همه انسان‌ها قدرت انتقاد دارند اما جرأت اصلاح ندارند.
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان