اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. آبان 1397 - 21:55   |   کد مطلب: 30042
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان از اعزام ۳۵ دستگاه اتوبوس به مرز مهران برای کمک به بازگشت زائران استان همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، سید سعید شاهرخی عصر امروز  در بازدید از موکب گردنه اسدآباد و موکب‌های سطح  این شهر اظهار داشت: با توجه به آغاز موج برگشت زائران اربعین حسینی از عتبات عالیات  تیم مدیریتی استان برای سهولت در وضعیت بازگشت زائران همدانی تصمیم بر اعزام این تعداد دستگاه اتوبوس  به مرز مهران را گرفتند.

وی  وضعیت استان را در خدمت‌رسانی به زائران در مجموع مطلوب  ارزیابی کرد و افزود: با وجود افزایش  تعداد زائران اربعین حسینی، خوشبختانه  سوانح و تصادفات از کاهش محسوسی برخوردار  بوده است.

شاهرخی راه‌اندازی کنسولگری عراق در همدان را به عنوان یکی از  تجربه‌های   خوب  برای این استان برشمرد و خاطر نشان کرد:  با اینکه تجربه اول بود ولی این تیم  به نحو احسن فعالیت داشته و 35 هزار ویزا برای سهولت زائران صادر کرده‌اند.

اسکان 2 هزار زائر اربعین حسینی در اسدآباد

کریم حمید وند نیز در این بازدید اظهار داشت: در  چند روز گذشته بیش از 100 هزار  صبحانه، نهار، شام و میان وعده بین زائران  عبور کننده از مسیر این شهرستان توزیع شده است.

فرماندار اسدآباد با اشاره به موج برگشت زائران اربعین حسینی  از عتبات عالیات گفت: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل جمعیت هلال احمر، اداره راهداری، اورژانس، پلیس راه ، بیمارستان قائم، نیروهای امدادی و نجاتی در آماده باش کامل  بسر می‌برند.

حمیدوند افزود: در 24 ساعته گذشته در گردنه اسدآباد چهار تصادف رخ داده که چهار نفر زخمی و یک نفر فوتی به همراه  داشته است.

وی با اشاره به ترافیک بالا در محور مواصلاتی اسدآباد بویژه گردنه اسدآباد به همدان  از رانندگان خواست در برگشت عجله نکنند تا سلامت به مقصد برسند.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان