اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. آبان 1397 - 18:44   |   کد مطلب: 30061
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: طی 10 روز اخیر به مناسبت اربعین حسینی موکب فاطمه الزهرا(س) ملایر در مسیر ملایر به سمت اراک همجوار با بهشت هاجر استقرار یافت و خدمات خوبی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ارائه داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، باب‌اله فتحی چهارشنبه 9 آبان در جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی شهرستان اسدآباد که با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزار شد، افزود: در 10 روز گذشته با تلاش‌های صورت گرفته از 100 هزار نفر زائر کربلای معلی در موکب ملایر پذیرایی و 3 وعده غذای گرم و میان وعده به زائران ارائه شد.

وی با بیان اینکه ملایر در مسیر مواصلاتی غرب، مرکز و جنوب کشور قرار دارد، اظهار کرد: هر ساله میزبان شمار فراوانی از زائران حسینی هستم به همین علت با همکاری خودجوش جمعی از خیرین و نیکوکاران، اداره اوقاف و امور خیریه و سایر ادارات موکب برپا و به خدمات‌رسانی می‌پردازد.

ضعف اطلاع‌رسانی ادارات را نمی‌پذیریم 

معاون استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه خطیر روابط عمومی ادارات و نقش آنها در ارتقاء و پیشرفت دستگاه اجرایی اشاره و اظهارکرد: یکی از معیارها و ملاک‌های ارزیابی رؤسای ادارات، نحوه اطلاع‌رسانی و تعامل با خبرنگاران است.

فتحی با تأکید بر اینکه عدم اطلاع‌رسانی و ضعف مدیران اجرایی و روابط عمومی ادارات را هرگز نمی‌پذیریم، گفت: رسانه‌ها باتوجه به رسالتی که دارند، نقد سازنده و منصفانه را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی از مدیران و روابط عمومی ادارات خواست ضمن افزایش سعه صدر و قدرت نقدپذیری خود، از ظرفیت بالای و غنی خبرنگاران ملایر برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی استفاده کرده و همواره پاسخگوی رسانه‌ها باشند و حرمت خبرنگاران را حفظ کنند.

فرماندار ملایر در ادامه با بیان اینکه هر دستاوردی در هر گوشه کشور، ماحصل تلاش و خون دل خوردن و از خودگذشتگی عده‌ای بوده و هست، افزود: اگر تاریخ یک صد ساله اخیر کشور را تورق کرده و بررسی کنیم به افراد فراوانی برمی‌خوریم که جانفشانی کرده و حماسه آفریدند.

فتحی با بیان اینکه تاریخ ایران همواره یک توالی استبداد و هرج ومرج را تجربه کرده است، خاطرنشان کرد: نخبگان زیادی را برای در مسیر استقرار قانون و مردم‌سالاری دینی از دست دادیم تا اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا مستقر شده است.

وی با تأکید بر اینکه در این وانفسای اوضاع کشورهای همجوار باید قدر امنیت و استقلال ایران را بدانیم، افزود: ملت ایران همواره اختلاف سلایق خود را به پای صندوق‌های رأی آورده و با دموکراسی سرنوشت کشور خود را رقم می‌زنند.

فرماندار ملایر با تأکید بر اینکه اکنون پس از 40 سال از عمر پر برکت انقلاب ما باید حافظ دستاورهای عظیم آن باشیم، گفت: مدیران روابط عمومی ادارت باید همپای رسانه‌ها برای آگاهی‌بخشی به مردم تلاش کنند و از سوی دیگر بازوان خوبی برای مدیران اجرایی بوده و تعامل خوبی با ارباب‌رجوع‌ها داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان