اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. آبان 1397 - 21:00   |   کد مطلب: 30077
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان:
رشد 30 درصدی گردشگری در استان همدان
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اعلام رشد 30 درصدی گردشگری در استان همدان گفت: علی رغم همه مشکلات اقتصادی کشور ما رشد 30درصدی گردشگری در استانمان را داشتیم و این نشان از یک نتیجه زودبازده می دهد.

به گزارش صبح الوند، علی مالمیر بعداظهر امروز در نشست خبری اجلاس جهانی گردشگری با  اعلام  رشد 30 درصدی گردشگری در استان همدان گفت: علی رغم همه مشکلات اقتصادی کشور ما رشد 30گردشگری در استانمان را داشتیم و این نشان از یک  نتیجه زودبازده  می دهد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان  یکی از دستاوردهای همدان 2018 را پرداختن به موضوع تبلیغ و رسانه ای کردن موضوع دانست و گفت: دردستاوردهای این رویداد  اصحاب رسانه خودشان را نادیده نگیرند و به عنوان یکی از بزرگترین های رویداد ها به این موضوع بپردازند.

 

وی با اشاره به حضور  کشورهای مختلف در اجلاس گفت: هم اکنون  157 کشور عضو سازمان جهانی گردشگری هستند اما نیازی  به حضور همه کشورها در اجلاس نیست.

 

مالمیر با بیان اینکه مالمیرهمه به دنبال این هستیم یک ویترین گردشگری داشته باشیم  افزود: حساسیت‌زایی در همه ارکان استان نسبت به مقوله گردشگری از دیگر دستاوردهای گردشگری و این رویدادهاست.

 

وی با اشاره به اینکه نشست ها و رویدادهای گردشگری از ارزان ترین نشست ها است افزود: در این رویدادها بخشی از هزینه را خود مهمان ها پرداخت میکنند و هزینه صرف شده برای تهیه محتوا و نه برای برای مهمان ها بوده است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان