اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. آبان 1397 - 21:36   |   کد مطلب: 30078
شهردار همدان با اعلام خبر تشکیل کرسی شهر جهانی ابن سینا در موسسه اکو گفت: این یک فرصت استثنایی برای معرفی همدان است.

به گزارش صبح الوند، عباس صوفی بعداظهر امروز در نشست خبری اجلاس جهانی گردشگری با بیان اینکه این همایش ها ظرفیتی است برای اینکه که بتوانیم ظرفیت های استان را به خوبی به دنیا بشناسانیم افزود: همدان لیاقت یک شهر جهانی را داذد و ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری دارد.

 

شهردار همدان با بیان اینکه در کنار اینکه یک شهر تاریخی هستیم ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری داریم افزود:  اما متاسفانه نتوانستیم این ظرفیت را خوب بشناسانیم.

 

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه وظیفه دارند  این رویداد را به خوبی اطلاع رسانی کنند افزود: این نشست میتواند ما را به اهداف  مدنظر برساند.

 

صوفی با اعلام خبر عضویت شهرداری همدان در سازمان جهانی گردشگری افزود: سارمان جهانی کردشگری تاکنون هیچ شهرداری  را به عضویت نپذیرفته بود و این افتخاری برای ما هست.

 

وی با بیان اینکه  این اجلاس یک فرصت اسثنایی برای همدان است افزود: اجازه ندهید این فرصت که برای همدان به عنوان یک فرصت استثنایی هست با این دو روز نشست تمام بشود

 

وی در پایان با اعلام خبر  تشکیل کرسی  شهر جهانی ابن سینا در موسسه اکو گفت: این یک فرصت استثنایی برای معرفی همدان است.

 

*شرکت سیاحتی علیصدر اکوسیستم غار را همچن روز اول نگه داشته است

در ادامه این جلسه حمیدرضا یاری، مدیر مجموعه سیاحتی علیصدر  با بیان اینکه شرکت علیصدر موفق به نگهداری اکوسیستم غار علیصدر همانند روز اول بوده افزود: ما توانستیم به گردشگری پایدار برسیم.

 

وی با بیان اینکه شرکت سیاحتی علصدر باید به پایلوت گردشگری تبدیل شود افزود: در رابطه با اکوسیستم غار هم کارشناسان مختلفی دارند و ما خواست کردیم این شرکت را به عنوان کارشناس غار بپذیرند.

 

یاری در پایان با اعلام اینکه در همه استانها کاهش  گردشگر داشتیم  افزود: ما امسال نه تنها کاهش نداشتیم بلکه افزایش مسافر هم با این تبلیغات داشتیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان