اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آبان 1397 - 15:00   |   کد مطلب: 30082
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت: امروزه وجود مشکلات اقتصادی و روش زندگی اشرافی برخی ها، موجب نارضایتی و خشم مردم شده اما ملت شریف همواره همدل با رهبر خود در مقابل ظلم و استکبار ایستاده اند.

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا حاجی‌بابایی،  رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در تجمع راهپیمایان روز مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به حضور پرشور جوانان در راهپیمایی اربعین گفت: در راهپیمایی اربعین به خوبی عظمت جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشیدیم و راهپیمایی نجف تا کربلا توسط همه ملت های جهان بزرگی و عظمت مکتب تشیع را نشان می دهد.

 

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه  هدف آمریکا و عوامل داخلی حذف راهپیمایی اربعین است افزود: آن ها به هدف خود نخواهند رسید چرا که هر روز شاهد افزایش این حرکت عظیم الهی هستیم.

 

حاجی‌بابایی، در ادامه ضمن بیان اینکه  امروزه وجود مشکلات اقتصادی و روش زندگی اشرافی برخی ها، موجب نارضایتی و خشم مردم شده اما ملت شریف همواره همدل با  رهبر خود در مقابل ظلم و استکبار ایستاده اند تصریح کرد: امروز این جمعیت پرشور، متدین و  انقلابی در سراسر کشور غوغا به پا کرده است و همه ی رسانه ها از سراسر جهان شاهد ایستادگی ملت ایران و شکست امریکا هستند.

 

وی ضمن اشاره بر اینکه انقلاب ما اسلامی، عاشورایی و کربلایی می باشد و حرکت جمهوری اسلامی با نشاط و روبه جلو است گفت: طی 40 سال گذشته یک قدم از اصول  عدالت‌طلبی و عاشورایی خود عقب نشینی نکردیم و نخواهیم کرد چرا که قدرت جمهوری اسلامی منحصر به فرد است.

 

 

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه رهبری و مردم در تمام صحنه‌های داخلی و بین‌المللی موفق بودند یادآور شد: جمهوری اسلامی از دوران دفاع مقدس تا سوریه و لبنان و ... شکست نخورده و در راه انقلاب محکم و استوار ایستاده است.

 

حاجی بابابیی، با اشاره بر اینکه اگر انقلاب ما عاشورایی نبود آمریکا با هسته‌‌ای شدن ما مخالفتی نداشت تصریح کرد: آمریکا دشمن مردم، انقلاب و عاشوراست وگرنه از انعکاس راهپیمایی اربعین خودداری نمی‌کرد، امروزه آمریکا از اینکه جمهوری اسلامی در عمق آن کشور موثر است عصبانی است چراکه ما در معرفی اصول دینی و احکام خود در دنیا هرگز با شکست و مشکل مواجه نشدیم و همواره پیروز بودیم.

 

وی ادامه داد: بعضی ها فکر میکنند اگر هسته‌ای را رها کنیم مشکلاتمان حل می شود ولی فراموش کردند که هیلاری کلینتون اعلام کرد با فشار بر روی انرژی هسته‌ای ایران این کشور را به اوایل انقلاب بازگرداندیم که البته این فقط گمان اوست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان