اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. آبان 1397 - 20:02   |   کد مطلب: 30140
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: حضور تیام و جباروف در استقلال شایعه است.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس،  علی خطیر در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال گفت: تیم ما در حال تمرین است و 3 بازیکن در اردوی تیم ملی هستند.امیدواریم با تمرینات خوب در این هفته نقاط ضعف و قوت تیم شناسایی شود و حضوری بهتر و پرقدرت تر بعد از فیفادی داشته باشیم. مسائل دیگری هم هست که اگر شفر صلاح بداند بازیکنی اضافه شود این کار را انجام خواهیم داد.

وی در خصوص اینکه شفر بازیکنی خواسته یا خیر گفت:این هفته جلسه ای در مورد نیم فصل با سرمربی تیم خواهیم داشت و اگر قرار است با نظر او کسی به نیمکت تیم اضافه شود حاضریم گفت و گوهای لازم را انجام بدهیم. همچنین در این فکر هستیم که تیم از نظر سخت افزاری در نیم فصل تقویت شود.

وی درباره اینکه شایعات زیادی پیرامون بازگشت تیام و جباروف به استقلال مطرح شده است گفت:خودم از طریق رسانه ها این موضوع را شنیدم، همیشه بازار شایعات داغ بوده و حداقل خود من در جریان این موضوع نیستم و خواسته ای هم نداشته است.

من دیدم که یکی دو روزنامه این مطالب را نوشته اند ولی این فضا اصلا قشنگ نیست چون این شایعه ها بازار نقل و انتقالات را تحت تاثیر قرار می دهد و قیمت بازیکنان را عوض می کند. هواداران هم کمک کنند قیمت بازیکنان تغییر نکند و باشگاه ها در سکوت و آرامش نقاط ضعف و قوت خود را پوشش بدهند.

وی در خصوص اضافه شدن دستیار به کادر فنی شفر گفت:تا الان شفر چنین درخواستی از ما نداشته و به او اعلام کرده ایم اگر کسی را مد نظر دارد به ما اعلام کند. ما هم با کمال میل خواسته سرمربی را اجابت می کنیم.

معاون باشگاه استقلال که با رادیو تهران صحبت می کرد در خصوص وضعیت اسماعیلی و چشمی گفت: اسماعیلی روز گذشته به باشگاه آمد و چشمی هم وکیلش را به جلسه کمیته انضباطی فرستاد چون خودش در تیم ملی حضور داشت. هر دو بازیکن از بازیکنان خوش اخلاق و با آتیه فوتبال ایران هستند.

هر دو بازیکن پسرهای باشخصیتی هستند. آن اتفاق رخ داده و باشگاه هم از آنها خواسته تا بابت کارشان توضیح بدهند.اسماعیلی هم از شفر عذرخواهی کرد و هم از شخص فتحی. ما نمی خواهیم با این بازیکنان برخورد قهری داشته باشیم چون آنها سرمایه استقلال هستند. در یکی دو روز آتی باشگاه نظر خودش را اعلام می کند ولی نظم و انضباط تیمی برای ما بسیار مهم است و ما خیلی به این مساله اهمیت می دهیم.

وی در ادامه تاکید کرد: خواهش من از هواداران این است که یکبار دیگر از استقلال حمایت کنند و به کمک و حمایت آنها همیشه در شرایط بد نیاز داریم. هوادار کسی است که در شرایط بد از باشگاه حمایت کند. من مطمئن هستم با درایت فتحی و شفر به روزهای خوبش بر می گردد.

خطیر در پایان گفت: عمده مشکل باشگاه های ما مالی است. متاسفانه مشکل حق پخش حل نشده و در جلسه رئیس مجلس و مسئولان فدراسیون بحث حق پخش مطرح شده و امید می رود یکبار دیگر مسئولان به این مساله ورود کنند چون اگر این موضوع حل نشود باشگاه های ایران به زودی دچار مشکل می شوند. باشگاه های ایران بیشتر روی بحث تبلیغ روی پیراهن تمرکز کرده اند و امیدواریم حداقل مشکل حق پخش حل شود که فوتبال بتواند خودش خودش را اداره کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان