اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. آبان 1397 - 8:56   |   کد مطلب: 30143
تاکید رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان:
بودجه آموزش های شهروندی نباید در سایر بخش ها هزینه شود
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: بودجه بخش آموزش های شهروندی نباید در سایر بخش ها هزینه شود.

به گزارش صبح الوند،  رضوان سلماسی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا گفت: لازم است اقدامات و آموزشهای مدیریت شهری در حوزه آموزش شهروندی  در مناطق و سازمانهای زیرمجموعه به صورت یکپارچه و هماهنگ صورت پذیرد.

 

سلماسی با اشاره به اینکه سازمانها و مناطق از موازی کاری در انجام برنامه های فرهنگی بویژه آموزش های شهروندی بپرهیزند، افزود: منسجم و یکپارچه عمل کردن در اجرای برنامه های حوزه فرهنگی خروجی و بازدهی مناسبتری را به دنبال خواهد داشت.

 

وی به ردیف بودجه شهرداری در بخش فرهنگی اجتماعی اشاره کرد و در این خصوص اظهار داشت: مقرر شده سازمانها و مناطق در ارائه عملکرد بودجه شش ماه نخست سال جاری در بخش هزینه کرد از ردیف بودجه آموزش های شهروندی  به پیوست مستندات خود را به شورا ارسال کنند تا ضمن بررسی عملکرد اولویت های این بخش احصاء شده و نتایج بررسی در برنامه ریزی  های سال آینده این حوزه لحاظ شود.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن زمان بودجه بندی هزینه های شهرداری در سال آینده، با ارائه عملکرد ، شورا می تواند ضمن بررسی موضوعات آموزش های شهروندی بر مبنای اولویت ها ردیف بودجه این حوزه را تعیین کند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان بر حمایت و توجه مدیریت شهری برای اجرای طرح آموزش های شهروندی به صورت یکپارچه تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان