اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. آذر 1397 - 9:39   |   کد مطلب: 30293
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان :
محصولات کشاورزی ۳۶ درصد از صادرات همدان را به خود اختصاص داد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در هفت ماهه امسال ۲۲ میلیون و ۷۷۶ هزار دلار صادرات از بخش کشاورزی استان انجام شده است، گفت: بخش کشاورزی ۳۶ درصد از صادرات همدان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا متین در مورد صادرات از بخش کشاورزی اظهار داشت: در هفت ماهه امسال 22 میلیون و 776 هزار دلار صادرات از بخش کشاورزی استان انجام شده است.

 

وی افزود: در هفت ماهه امسال صادرات بخش کشاورزی سهمی برابر 36 درصد از صادرات استان را به خود اختصاص داده است.

 

​​متین بیان کرد: کشمش به عنوان اولین کالای صادراتی استان با صادرات 11.8 میلیون دلار 18.7درصد از صادرات استان را به خود اختصاص داده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان عنوان کرد: لبنیات به عنوان دومین کالای صادراتی با صادرات 8 میلیون و 78 هزار دلار 12.7 درصد از صادرات استان را در بر دارد.

 

متین تصریح کرد: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه صادرات از بخش کشاورزی استان شامل 30 قلم کالا بوده است.

 

وی با تأکید بر اینکه در هفت ماهه امسال صادرات استان از گمرک همدان از نظر ارزشی 63 میلیون 265 هزار دلار بود، اظهار داشت: وزن اقلام صادراتی به 221 هزار و 44 تن رسید.

 

متین با اشاره به اینکه 153 قلم کالا در هفت ماهه امسال از استان به 32 کشور جهان صادر شده است، اظهار داشت: آمریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا، رومانی، بلژیک، اکراین، لهستان، بلغارستان، ارمنستان، قزاقستان، گرجستان، آذربایجان، چک، بلاروس، روسیه، استرالیا، ترکیه، اردن، کویت، بحرین، امارات، عراق، سوریه، هند، اندونزی، سریلانکا، بنگلادش، سودان، کنیا، پاکستان و افغانستان کشورهای مقصد صادرات ایران بودند که کالاهای صادراتی استان در مدت مشابه سال قبل 97 قلم کالا و 21 کشور بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان