اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. آذر 1397 - 13:37   |   کد مطلب: 30312
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان:
22 فروردین آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره دین و رسانه
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان بااشاره به برگزاری جشنواره دین و رسانه گفت: آخرین مهلت ارسال آثار سومین جشنواره دین و رسانه 22 فروردین‌ماه سال آینده خواهد بود.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان

به گزارش صبح الوند, حجت‌الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  این جشنواره برای سومین سال است که برگزار می‌شود، افزود:  مطالب فراخوان این جشنواره در قالب مقاله و گزارشات تحلیلی است.

 

وی  موضوع  این جشنواره را مسائل دینی، فصل نیایش، هفته ولایت، اربعین حسینی، اعتکاف و سبک زندگی ایرانی- اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: 22 فروردین آخرین مهلت ارسال آثارخواهد بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهارکرد: این جشنواره در دو بخش ویژه  شامل دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و رویکرد انقلابی جهادی براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در بعد اجتماعی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی نیز برگزار خواهدشد.

 

وی رسیدن به زندگی سعادتمندانه را یکی از اهداف نظام و جامعه اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: لازمه رسیدن انسان موحد به زندگی سعادتمندانه طهارت و پاکی است.

 

دشتکی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که پیشرفت جهان با محوریت بشر معنا می‌یابد و پیشرفت و تعالی انسان را با توسعه متفاوت می بیند، عنوان کرد: امروزه بیشتر نظام‌ها به دنبال ایجاد توسعه هستند در حالی که با توسعه ایجاد شده همچنان در اینگونه کشورها ایجاد طلاق تا 75 درصد و استفاده 55 درصد مردم از قرص‌های روان‌گردان چیز معمولی است.

 

وی با اشاره به اینکه  در دین مبین اسلام به تعمیق باورها تاکید وافری شده است، ادامه داد: در این زمینه نقش اقشار جامعه و اصول حاکمه جامعه باید در چارچوب و برنامه کامل متناسب با جامعه تنظیم شود.

 

دشتکی اظهارکرد؛  برگزاری جشنواره دین و رسانه کمک می‌کند که رسانه‌ها به عنوان مبلغین دینی بتوانند ما را در تعمیق باورهای دینی کمک کنند.

 

وی افزود؛ تولیدات پیام‌های دینی در قالب رسانه می‌تواند تاثیرگذار باشد، و تحول فرهنگی نیز نیازمند بستر و این بستر توسط رسانه می تواند منجر به تحول روح در جامعه شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان