اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. آذر 1397 - 12:32   |   کد مطلب: 30333
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از اجرای طرح گفتمان دینی در مدارس متوسطه ملایر به مناسبت بزرگداشت هفته انس با قرآن خبر داد و گفت: برنامه های مختلفی به این مناسبت در حال برگزاری است که از جمله این برنامه ها اجرای گفتمان دینی در مدارس متوسطه دخترانه و پسرانه شهر و روستاست.

به گزارش صبح الوند، هادی سلگی در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه طرح مبین برای مدیران متوسطه برگزار شد، افزود: دوره ضمن خدمت طرح مبین برای مدیران متوسطه دوم پسر ومدیران متوسطه اول دختر با حضور استاد بحرینی از شهرستان قم برگزار شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه 120 نفر از مربیان پیش دبستانی ضمیمه مدارس دولتی، غیردولتی و مراکز پیش دبستانی مستقل کارگاه مهارت آموزی را گذراندند، ادامه داد: این کارگاه به مدت 6 ساعت و در دو بازه زمانی برگزار شد.
سلگی در راستای اهمیت برگزاری کارگاه  مهارت آموزی مربیان پیش دبستانی، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش پیش از دبستان به علت تأثیرات شگرف در شکل دهی موفقیت های تحصیلی کودکان در دوره بالاتر تقویت و تسریع رشد همه جانبه کودک و ارتقاء کارآیی درونی نظام آموزش، از جایگاه ارزشمند و ویژه ای برخوردار است.
مدیر آموزش و پرورش ملایر افزود: هدف از برگزاری کارگاه کیفیت بخشی به آموزش و پرورش پیش دبستانی، توانمندسازی مربیان و مدیران پیش دبستانی، غنی سازی فعالیت های آموزشی و پرورشی در پیش دبستانی و ایجاد فرصت تمرین و تکرار در قالب فعالیت های دوست داشتنی و جذاب و متنوع است.
سلگی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه 500 دانش آموز رشته های نظری و فنی در امتحانات دی ماه شرکت می کنند، اظهارکرد: امتحانات دی ما از یکم تا 19 دی در دو حوزه امتحانی حاج طوسی برای پسران و شهید قنبری برای دختران برگزار می شود.
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان