اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. دى 1397 - 14:05   |   کد مطلب: 30366
رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان گفت:
نظارت بر قیمت ها در میدان بار و خرده فروشان همدان
رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان گفت: نظارت‌های خوبی بر قیمت انواع میوه و تره بار در محل میدان بار و خرده فروشان اعمال می‌شود.

به گزارش صبح الوند، علیرضا شمس اظهار داشت: به میدان بار می‌رویم و میانگین قیمت‌ها را نظاره می‌کنیم سپس به بازار خرده فروشان آمده و با توجه به قیمت میدان بار، قیمت‌ها را کنترل می‌کنیم.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه در شب یلدا نیز قیمت‌ها بسیار رضایت بخش بوده و نه تنها گران نشده بلکه شاهد کاهش قیمت برخی میوه‌ها هم بودیم.

 

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با بیان اینکه کسبه همکاری خوبی با ما دارند و غیر از چهار مورد گزارش گران فروشی، تخلفی گزارش نشده است، ابراز کرد: همه کسبه ملزم به ارائه فاکتور به بازرسان ما هستند.

 

وی با بیان اینکه خودم هر روز در بازار میوه و تره بار حاضر می‌شوم و در جریان فضای کلی بازار قرار می گیرم، تصریح کرد: سود قانونی که فروشندگان ملزم به رعایت آن هستند بین 15 تا 35 درصد است.

 

رئیس اتحادیه میوه و تره بار از کاهش قیمت گوجه فرنگی و بادمجان خبر داد و افزود: قیمت گوجه فرنگی از 7 هزار تومان به 3 هزار تومان رسیده و بادمجان نیز از 9 هزار تومان به 5 هزار تومان کاهش یافته است.

 

شمس تصریح کرد: افزایش قیمت بادمجان بخاطر کمبود آن است به طوریکه در حال حاضر این محصول فقط در بندرعباس و میناب موجود است.

 

وی با بیان اینکه قیمت سیب درختی گران است، ابراز کرد: عامل اصلی این گرانی مربوط به باغدارانی است که حاضر به فروش محصولاتشان نیستند و ترجیح میدهند سیب‌های درختی را در سردخانه هایشان نگه‌داری کنند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان