اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. دى 1397 - 13:04   |   کد مطلب: 30397
برای نخستین بار در استان انجام شد؛
نصب و راه اندازی دوربین 360 درجه در همدان
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از نصب و راه اندازی دوربین 360 درجه (چهاروجهی) برای نخستین بار در استان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، سعید کریمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه دوربین 360 درجه خاصیت پوشش تصویری 4 سمت را به شکل همزمان دارد، اظهار داشت: این دوربین در محور همدان کرمانشاه (سه راهی صالح آباد) نصب شده است.

 

وی با بیان اینکه این محور جز پرترددترین محورهای استان به شمار می رود، افزود: با توجه به اینکه گردنه های اسدآباد و همه کسی جز محورهای مهم استان هستند، نصب دوربین چهاروجهی در این محور ضرورت داشت.

 

کریمی ادامه داد: برای نصب و راه اندازی این دوربین 150 میلیون تومان هزینه شده است.

 

این مسئول با تأکید بر اینکه با نصب این دوربین گره های ترافیکی کاهش می یابد، یادآور شد: با توجه به ترددهای زیادی که از این محور برای سفر اربعین و سفرهای تابستانی انجام می شود، نصب این دوربین می تواند در کاهش تلفات جاده ای نقش مهمی داشته باشد.

 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به اینکه سیستم نظارت تصویری یكی از قدرتمندترین ابزار جمع آوری اطلاعات لحظه ای است خاطرنشان کرد: هم اکنون در استان همدان 20 سامانه نظارت تصویری فعال به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان