اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. دى 1397 - 13:28   |   کد مطلب: 30399
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از افزایش 21 درصدی حوادث ناشی از کار طی 8 ماهه امسال در استان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، دکتر علی‌احسان صالح در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به افزایش 21 درصدی حوادث ناشی از کار در استان اظهار کرد: در 8 ماهه امسال 28 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 23 نفر بوده است که همگی مرد بوده‌اند.
وی با اشاره به کاهش 1.3 درصدی مجروحان و مصدومان حوادث‌کار در استان، ادامه داد: امسال 299 نفر بر اثر حوادث ناشی از کارمصدوم شده‌اند که از این تعداد 5 نفر زن و 294 نفر مرد بوده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز 303 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار مصدوم شدند که از این تعداد 13 نفر زن و 290 نفر مرد بوده‌ است.
وی حوادث کار را از دو منظر تشریح کرد و گفت: برخی از افراد پیش از بروز سانحه به علت بیماری از جمله سکته قلبی جان باخته سپس دچار سانحه کار می‌شوند که در معاینات پزشکی این موضوع رصد و مشخص می‌شود.
صالح سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن را از مهمترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار عنوان کرد و یادآور شد: با رعایت نکات ایمنی می‌توان این حوادث را تا حد قابل توجهی کاهش داد.
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان