اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. دى 1397 - 13:05   |   کد مطلب: 30458
مدیر بازرسی و نظارت صمت استان خبر داد:
توزیع شبکه‌ای کالاهای اساسی در بین اقشار آسیب‌پذیر همدان
مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: در حال حاضر برای حمایت واقعی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه توزیع عمومی کالاهای اساسی قطع و محدود به اقشار زیر پوشش سازمان‌های حمایتی شده است.

به گزارش صبح الوند، علیرضا شجاعی با بیان اینکه توزیع شبکه‌‎ای کالاها را در بخش عمومی قطع کردیم اظهار کرد: توزیع عمومی کالاهای اساسی به حوزه‌های نیازمندان مانند کمیته امداد، بهزیستی و تعاونی کارگری بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار محدود شده است.

 

وی با بیان اینکه وقتی کالایی به صورت عمومی توزیع می‌شود بخشی آن توسط دلال خریداری می‌شود و بخشی نیز توسط طبقه متوسط خریداری شده و به جامعه هدف کمتر می‌رسد افزود: به همین دلیل این کالاها را در اختیار متولیان رسیدگی به اقشار ضعیف قرار می‌دهیم تا به دست جامعه هدف برسد.

 

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به اینکه کالاهایی که وارد کشور می‌شود از فیلترهای قانونی و نظارتی می‌گذرند تصریح کرد: وقتی کالایی وارد بازار شد یعنی مجوز تولید دارد.

 

وی با بیان اینکه هر کالایی در محل مصرف خود باید به کار گرفته شود ادامه داد: بحث کیفیتی درباره اجناس داخلی از سوی برخی با هدف تخریب کالاهای ایرانی در جامعه ترویج می‌شود و بعضی از افراد نیز درگیر این فضاسازی‌ها می‌شوند.

 

شجاعی خاطرنشان کرد: هر برند در بازار باید با توجه به کارایی آن استفاده شود و هرگز کالاهای ایرانی در این حوزه کم‌کیفیت نیستند.

 

وی با بیان اینکه نباید درگیر فضاسازی برخی منفعت‌طلبان شد گفت: تا زمانی که از دستگاه مربوطه حکمی برای جلوگیری از توزیع کالایی صادر نشود نمی‌توان آن کالا را از بازار جمع‌آوری کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان