اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. دى 1397 - 20:43   |   کد مطلب: 30483
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان گفت: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های همدان بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، اسدالله ربانی‌مهر ظهر امروز در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی استان همدان اظهار داشت: استاندار همدان تاکید بسیار بر روابط عمومی و اطلاع رسانی دارد ضمن اینکه در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب در فضای فعلی جامعه اطلاع‌رسانی اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه سه محور اصلی مدیر، روابط عمومی و رسانه را داریم که باید از ظرفیت آنها استفاده شود عنوان کرد: باید بین مدیران و رسانه‌ها سعی بر ارتباط و تعامل داشته باشد و هر سه محور در راستای تقویت اطلاع‌رسانی استان تلاش کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان بیان کرد: سند اطلاع‌رسانی استان با همکاری مسئولان روابط عمومی‌ آماده شده و اجرای این سند باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

ربانی‌مهر با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده در 40 سالگی انقلاب اسلامی در راستای خدمت رسانی به مردم بوده است افزود: از مدیران روابط عمومی می خواهم اطلاع‌رسانی در ایام دهه فجر، با توجه به شرایط موجود امسال و تحریم ها به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مدیر یا مسئول روابط عمومی نباید بگوید در فضای مجازی حضور دارم و بس، بلکه در حوزه اطلاع رسانی اکتفا به یک رسانه یا فضای مجازی کافی نیست.

 مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان با بیان اینکه از روابط عمومی فرمانداری های برخی شهرستان‌ها راضی نیستم افزود: اقدامات بسیاری در دولت انجام می شود ولی اطلاع رسانی برخی روابط عمومی ها ضعیف است.

وی خواستار نظارت خانه مطبوعات بر رسانه ها، نشریات و مجوزهایی که به آنها اعطا می شود شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان