اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. بهمن 1397 - 18:58   |   کد مطلب: 30544
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان گفت: جاده تندرستی در راستای اهمیت ورزشهای همگانی و خانوادگی و سلامت روحی و جسمی افراد جامعه در تویسرکان ایجاد خواهد شد .

به گزارش صبح الوند، علی حقیقی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه همدان، گفت یکی از مهمترین اقدامات اداره ورزش و جوانان احداث جاده تندرستی با توجه به فضای شهرستان و مجهز کردن آن به وسایل ورزشی و ایجاد فضایی نشاط آور برای عموم است .

حقیقی در ادامه اعلام کرد : شهرستان تویسرکان رتبه دوم ادارات ورزش و جوانان استان در ارزیابی عملکرد را به خود اختصاص داد .

وی افزود :با توجه به ارزیابی اداره کل در حوزه های مختلف ورزشی، فرهنگی، جوانان،قهرمانان، اماکن ورزشی، برگزاری میزبانی های استانی و کشوری، اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان با تلاش همکاران، رؤسای هیئت های ورزشی و تلاش های مسئولین، موفق به کسب رتبه دوم در ارزیابی عملکرد سال96 شد .

وی ضمن تبریک این موفقیت گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان در شاخص هایی مانند حوزه فرهنگی در رده اول بوده است. برای مثال تا قبل از سال 95 هیچ سازمان مردم نهادی زیر نظر این اداره تشکیل نشده بود، در حال حاضر 5 نهاد زیر نظر این اداره موفق به اخذ اعتبار نامه شده و سه نهاد در دست پیگیری است. در مجموع شهرستان تویسرکان توانست در تمامی  آیتم ها در  رده دوم استان قرار گیرد و این در حالیست که در سال 95 این اداره در رده سوم استان بود .

رییس اداره ورزش و جوانان افزود: این موفقیت نشان دهنده ظرفیت و پتانسیل شهرستان تویسرکان و حمایت مسئولین بوده است. امیدواریم با وجود رشته های مستعد در این شهرستان و حمایت های مدیر کل، فرماندار، نماینده شهرستان و همچنین بهره گیری از رهنمودهای امام جمعه شهرستان بتوانیم میزبان رخدادهای ورزشی در تمام رشته ها باشیم. 

وی در ادامه با اشاره به رشد چشمگیر وام ازدواج در ۹ ماه نخست سال گفت:  مبلغ وام پرداختی در سال۹۷ از ۱۴ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان به ۱۸ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان رسیده است .

حقیقی ضمن اعلام این خبر از برنامه های فرهنگی انجام شده طی نه ماهه نخست سال سخن گفت و افزود : ۱۲۳ برنامه مختلف فرهنگی و آموزشی با همکاری سازمان های متولی مانند هلال احمر، اداره تبلیغات اسلامی، مرکز بهداشت و آموزش و پرورش در این شهرستان برگزار شد .

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر از برنامه های اجرایی در این ایام خبر داد و گفت: ز نگ انقلاب در زورخانه مرحوم سجادی، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، غبارروبی گلزار شهدا، یادواره شهدای ورزشکار شهرستان، مسابقات ورزشی به نام جام فجر، مسابقات والیبال سرکان، فوتسال در روستاها از جمله روستای سیدشهاب و لامیان، درخواست میزبانی مسابقات بانوان، مسابقات کشتی تکواندو و جودو، افتتاح استخر سرپوشیده بانوان از جمله برنامه های اجرایی اداره ورزش و جوانان در این ایام است .

علی حقیقی از ۶ پروژه عمرانی با حمایت فرماندار و مسئولین شهرستان سخن گفت و افزود :  پروژه استخر بانوان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد همچنین خوابگاه ورزشی با ظرفیت ۳۵۰ نفر و اعتبار ۴۰۰میلیون تومان، پروژه سالن رزمی با حدود ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار، پروژه باستانی به مساحت ۶۰۰ مترمربع با اعتبار ۲۲۰ میلیون و تخصیص ۱۸۰ میلیون تومان، زمین چمن مصنوعی در شهر سرکان از جمله این پروژه ها هستند .

وی از دیگر برنامه‌های اجرایی به تجهیزات خانه های روستایی اشاره کرد و افزود روستاهای مراجعه کننده و درخواست کننده جهت تجهیز با معرفی فضا تجهیزات ورزشی لازم برای آنها فراهم خواهد شد .

حقیقی در پایان تعداد بیمه شدگان در ۹ ماه امسال را ۲۷۴۳ نفر دانست و گفت: در بحث تعداد هیئت های ورزشی نیز از رشد بالایی برخورداریم و هیئت‌های ورزشی از ۳۶ هیئت به ۴۴ هیئت افزایش داشته است همچنین با تلاش رؤسا شاهد ۵ رخداد کشوری در بحث مسابقات بوده ایم که عبارتند از برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی، مسابقات گلبال ، سپک تاکرا ، لیگ دسته ۳ فوتبال و میزبانی مسابقات کاراته نونهالان و نوجوانان و تلاشمان بر این است که بتوانیم میزبانی‌های بیشتری را برای شهرستان تویسرکان اخذ کنیم .

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان