اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. بهمن 1397 - 23:37   |   کد مطلب: 30561
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه رویکرد سپاه در اجرای طرح محرومیت زدایی مشارکت خود مردم در پروژه ها است گفت: 1040 طرح عمرانی زودبازده با رویکرد آب و اشتغال در همدان اجرا می شود .

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، سردار مظاهر مجیدی شنبه 13 بهمن در آیین آغاز عملیات اجرایی چهل هزار طرح عمرانی زودبازده با رویکرد آب و اشتغال در روستاها و مناطق محروم کشورکه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در ۲۸موضوع ۴۰ هزار پروژه تعریف شد که پارک کودک، ایجاد کتابخانه، راه روستایی، نیروگاه‌های کوچک خورشیدی، خانه‌های بهداشتی، آب رسانی روستایی، مدارس روستایی، مراکز بهداشت، سالن‌های ورزشی و موارد دیگر را شامل می‌شوند .

وی با بیان اینکه رویکرد سپاه در اجرای طرح های محرومیت زدایی استفاده از نیروهای جوان همان مناطق است تا خود مردم در این پروژه ها حضور پیدا کنند افزود: 1040طرح عمرانی زود بازده با رویکرد آب و اشتغال در همدان اجرا می‌شود .

مجیدی با بیان اینکه این پروژه ها در راستای محرومیت زدایی و کمک به دولت در رفع محرومیت و خدمت به مردم و طی مدت ۴الی ۶ ماه به بهره برداری خواهد رسید گفت: این پروژه ها، کوچک ، زودبازده و عام المنفعه هستند که در مناطق محروم انجام می‌شوند .

وی با بیان اینکه شعار 22 بهمن امسال "افتخار به گذشته و نگاه به آینده است" عنوان کرد: پیروزی  و تداوم انقلاب اسلامی و گذراندن 40 سال افتخار آمیز به دست مردم عزیز ایران رقم خورده است و نیاز اصلی ادامه انقلاب توجه به مردم و فراهم آوردن شرایط لازم برای خدمت رسانی به آنها است .

مجیدی با بیان اینکه ما تلاش می کنیم طرح های محوله به استان را در راستای سند سه ساله استان که در حال تدوین است به نحو احسنت انجام دهیم گفت:  افزایش هماهنگی و وفاق مدیران استان و قدم برداشتن در راستای هم افزایی، بدون شک نتایج مثبتی را در پی خواهد داشت .

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)استان همدان پروژه آب رسانی را یکی از اصلی ترین برنامه های استان دانست و افزود: استفاده از انرژی های پاک به ویژه انرژی خورشیدی باید در روستاهای دورافتاده و صعب العبور رواج پیدا کند .

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان