اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. بهمن 1397 - 23:47   |   کد مطلب: 30567
مسئول ستاد مردمی دهه فجر در همدان گفت: پپشرفت انقلاب اسلامی به قدری بوده که موجب بغض شده و آنها را عصبانی کرده است، دشمن از حضور و مقاومت مردم ما هراس دارد و می‌خواهد با جنگ روانی در بین مردم به اهداف شوم خود برسد.

به گزارش صبح الوند به نقل از نافع، حاج میرزا سلگی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خلاهایی که در تشریح دستاوردهای انقلاب وجود داشت ما را بر این داشت  که این دستاوردها توسط خود مردم بیان شود،  اظهار کرد:  رویکرد ما تشریح دستاوردها و مخاطب ما قشر جوان است.

وی اضافه کرد: دشمن همه ترفندهای خود را به کار برده که با جنگ روانی نگذارد حقایق به نسل‌های آینده انتقال یابد و تلاشش این است حقایق را برعکس نشان دهد.

مسئول ستاد مردمی دهه فجر در همدان با بیان اینکه ما از لحاظ پیشرفت جز کشورهای اول هستیم، افزود: تمام تلاش دشمن بر این است که با فشارهای اقتصادی و ایجاد مشکل در مایحتاج مردم قضیه را طوری دیگر جلوه دهند.

وی تصریح کرد: پپشرفت انقلاب اسلامی به قدری بوده که موجب بغص دشمن شده و انها را عصبانی کرده است، دشمن از حضور و مقاومت مردم ما هراس دارد و می‌خواهد با جنگ روانی در بین مردم به اهداف شوم خود برسد.

 سلگی با بیان اینکه در کشور کمبود امکانات نداریم، گفت: حقیقتا اگر نظارت دولت بیشتر باشد و این تورم‌ها را  کنترل کنند به مردم علی‌الخصوص قشر مستضعف اینقدر فشار نمی‌آید.

وی با تاکید بر اینکه لازم است که دولت یک تیم نظارت قوی داشته باشد و ببیند در عمل چقدر به قول‌هایش  عمل کرده، افزود: امروز یکی از دغدغه‌های مردم معیشت است و دشمن هم بر روی این نقطه دست گذاشته و امروز وظیفه مسؤلان این است که نظارت خود را بیشتر کنند.

مسئول ستاد مردمی دهه فجر در همدان در ادامه به تشریح برنامه‌های این ستاد در ایام الله دهه فجر پرداخت و گفت: فردا آیین رونمایی از پوستر مسابقه کتاب «صعود چهل ساله» را داریم که بستر اصلی این مسابقه در فضای مجازی است.

سلگی چهل مسجد، چهل سال مقاومت را از دیگر برنامه‌های ستاد مردمی دهه فجر همدان عنوان و اظهار کرد: این برنامه‌ها  در مساجد 31 نقطه شهر  برگزار می‌شود  که در این مساجد با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای اهل آن محل تشریح خواهند کرد.

وی ادامه داد: برنامه بعدی سر دلبران است که از نخبگان حوزوی، دانشگاهی و پزوهشگران برتر و شیعه‌شدگان جدید از کشورهایی همچون آمریکا، آرژانتین، تانزانیا،ایتالیا، فلسطین و نیجریه دعوت شده است که به همدان سفر کنند و از نگاه یک غیر ایرانی این دستاوردها را برای مردم تشریح کنند.

مسئول ستاد مردمی دهه فجر در همدان به برنامه دیگری با حضور بانوان انقلابی در روز یکشنبه 21 بهمن ماه در حسینیه امام خمینی(ره) اشاره و اظهار کرد: برنامه بعدی ستاد صعود چهل ساله است که در این صعود چهل ساله در زوایای مختلف به دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته خواهد شد و 12برنامه در 9 شهرستان پیش‌بینی شده است.

وی یادآور شد: بیش از 40 برنامه تحت عنوان سردلبران با حضور 12 شخصیت بین‌المللی در طول دهه فجر در سطح استان برگزار می‌شود که از شب گذشته شروع شده است.

سلگی برگزاری جلسات استماع را از دیگر برنامه‌های این ستاد برشمرد و گفت: این جلسات بعد از نماز جمعه‌ها در سطح استان و شهرستان‌ها با حضور مسئولان و جوانان مطالبه‌گر دانشجو برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: برنامه اصلی ستاد مردمی دهه فجر همدان در روز چهارشنبه 17 بهمن ماه در استان امامزاده عبدالله با حضور دکتر رستمی برگزار خواهد شد.

وی در پایان بازنشر و پخش برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را در صدا و سیمای استان از دیگر برنامه‌های این ستاد عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان