اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. اسفند 1397 - 3:04   |   کد مطلب: 30726
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
نقش مهم اصحاب رسانه در اقتدار ملی
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما نباید ظریف ترین و تاثیر گذارترین عامل اقتدار ملی را به دست افراد غیر رسمی بدهیم افزود: اگر می خواهید این اتفاق نیفتد اصحاب رسانه باید مجهز باشند.

به گزارش صبح الوند، حمیدرضاحاجی بابایی در نشست خبری با اصحاب رسانه همدان به نقش مهم فرهنگ در پیشرفت های کشور پرداخت و گفت:  امروز اگر بخواهیم در زمینه های سیاسی اقتصادی, اجتماعی و دفاعی حرفی برای زدن داشته باشیم ناگزیر باید در حوزه فرهنگ کار کنیم .

 

وی اظهار کرد: اگر انسان آگاه و بصیر  که مقام معظم رهبری چند دهه هست به ان اشاره میکنند داشته باشیم امنیت و اقتصاد را هم خواهیم داشت .

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما امروز زیر ساخت امنیت را داریم اما در کشور یک نقیصه ای وجود دارد افزود: آنچه  ما از ان رنج میبریم برخط حرکت نکردن است گرچه خیلی شرایط ایجاد شده است اما این هم افزایی هنوز شکل نگرفته است.

 

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد باید ناگزیر همه امکانات را برای اصحاب رسانه فراهم کند افزود: هر چقدرجلوتر میروید قدرت رسانه افزایش می یابد, فضای مجازی  قدرتمندانه دارد رو به جلو میرود و  در  اینده نه چندان دور رسانه و فصای مجازی جای معازه های ما را میگیرد.

 

وی تاکید کرد:اصحاب رسانه باید از یک وضعیت معیشتی مناسب برخوردار و ابزار به دست استفاده بکنند و یکی از این ابزار در حال حاضر  کاعذ است.

 

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه ما نباید ظریف ترین و تاثیر گذارترین عامل اقتدار ملی را به دست افراد غیر رسمی بدهیم افزود: اگر می خواهید این اتفاق نیفتد اصحاب رسانه باید مجهز باشند.

وی با بیان اینکه ما بعضی اوقات فکر میکنیم اقتصاد  باید جدا از فرهنگ باشد افزود:ما باید یک بخش از اقتصاد را هزینه رسانه ها کنیم.

 

وی با انتقاد از اینکه ما کمترین هزینه ها را برای کارهایی که زیرساخت فرهنگی دارند میکنیم گفت: در بحث اموزش و پرورش هم ما کمترین هزینه ها را می کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به جشنواره کودک و نوجوان در استان همدان در سالیان قبل گفت: این جشنواره در استان همدان یک رقابتی به وجود اورده بود اما متاسفانه به استانهای دیگر منتقل شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما حداقل این توقع را داریم بین همدان و سایر استانها یک زمینه رقابت ایجاد شود و ما امکانات فراوانی را فراهم کردیم که با رفتن این جشنواره این امکانات بر روی دستمان ماند.

 

وی در پایان تاکید کرد: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن و گردشگری این حق را دارد از آن امکانات استفاده کند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان