اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. اسفند 1397 - 23:00   |   کد مطلب: 30757
رئیس اتحادیه آجیل فروشان همدان گفت: نرخ هرکیلوگرم آجیل چهار مغز درجه یک بین ۱۶۰ تا ۱۷۰ هزار تومان تعیین و اعلام شده است.
آجیل شب عید

به گزارش صبح الوند، محمد ارغوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با بیان اینکه امروز شایعاتی چون  وجود آجیل   300 تا 400 هزار تومانی، بیشتر از روی نا آگاهی در جامعه منتشر می‌شود اظهار داشت: با رصد بازار متوجه می‌شویم که واحدهای صنفی معتبر و قانونی آجیل خود را بین 170 تا 180 هزار تومان عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آجیل فروشان تلاش کردند که خود را با شرایط امروز جامعه تطبیق دهند افزود: به همین دلیل انواع آجیل‌ بر اساس نوع محصولات و کیفیت آنان تهیه شده تا همه مردم با توجه به قدرت خرید خود بتوانند کالای مورد نیاز خود را تامین کنند.

رئیس اتحادیه آجیل فروشان همدان با بیان اینکه نخریدن آجیل سبب آسیب به واحدهای صنفی و خانواده‌های آنان می‌شود، تصریح کرد: برخی از آجیل فروشان برای تأمین اجناس مورد نیاز شب عید برای خود تعهدات مالی ایجاد کردند بنابراین تحریم و نخریدن آجیل سبب می‌شود که نتوانند این تعهدات را برآورده کنند.

ارغوان اظهار داشت: بدون شک به دنبال آسیب‌های مالی به خانواده‌های آجیل فروشان شاهد مشکل اجتماعی و فرهنگی نیز می‌شویم، پس نباید اجازه بروز این مشکلات را بدهیم.

وی با بیان اینکه همه بازار شرایط نامناسب اقتصادی را درک می‌کنند، ابراز کرد: فعالان صنفی اگر در یک حوزه عرضه کننده باشند در سایر حوزه‌ها مصرف کننده هستند و خودشان مشکلات مردم را درک می‌کنند.

رئیس اتحادیه آجیل فروشان همدان گفت: تفاوت قیمت آجیل به کیفیت و نوع ارقام انتخابی بستگی دارد.

انتهای پیام/ش

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان