اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. اسفند 1397 - 12:58   |   کد مطلب: 30760
ورود جدی به حوزه حقوق محیط زیست در عرصه های آلودگی آب و خاک و هوا به عنوان مدعی العموم و توجه جدی به اصل پنجاهم قانون اساسی موجب شد تا سید هادی مصطفوی، دادستان نهاوند از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان مورد قدردانی قرار گیرد.

به گزارش صبح الوند، بر این اساس مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با اهدای لوح سپاس و تصویری از حیات وحش طبیعی استان همدان با دادستان دادسرای عمومی انقلاب نهاوند دیدار و از وی تجلیل کرد.

 

عادل عربی در این دیدار استان با بیان اصل 50 قانون اساسي گفت: در جمهوری اسلامی، حفاظت محیط زیست كه نسل امروز و نسل‌های بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند، وظیفه عمومی تلقی میشود. از این رو فعالیت‌های اقتصادی و غیر آن كه با آلودگی محیط زیست یا تخریب غیر قابل جبران آن ملازمه پیدا كند، ممنوع است.

 

عربی ادامه داد: حفاظت از طبیعت و ارتقای محیط زیست نشانه احترام به ارزش های حیاتی است  که خداوند بزرگ در اختیار انسان ها قرار داده است و این امر جز با تلاش و مشارکت، فرهنگ سازی و احساس مسئول عمیق، همدلی، همفکری و کوشش تمامی دوستداران محیط زیست در عرصه های گوناگون محقق نخواهد شد.

 

وی بیان کرد: آب و خاک ایران اسلامی تلاش ها و کوشش ها و حمایت های ارزشمند شما را در ارتباط با پاسداری از مواهب الهی و داشتن محیط زیستی عاری از آلودگی های زیست محیطی و جلوگیری از تخریب های غیر قابل جبران به یاد خواهد داشت.

 

عربی در ادامه از تلاش ها، مساعدت ها و حمایت های صادقانه و پشتوانه از محیط زیست، دادستان دادسرای عمومی انقلاب نهاوند قدردانی کرد.

 

دادستان نهاوند نیز با قدردانی از رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: این اداره از جمله ادارات نادری است که در حوزه حقوق عمومی ورود جدی پیدا کرده و بدون ملاحظه افراد و شخصیت ها از حقوق عمومی پاسداری می کند.+

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان