اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. اسفند 1397 - 15:03   |   کد مطلب: 30777

به گزارش صبح الوند، پوریا ضیایی کارگردان جوان سینمای ایران که پیشتر فیلم سینمایی سکته مغزی رو برای بخش هنر و تجربه ی سینمای ایران ساخته بود هنوز خبری از اکران فیلم و ارسال آن به جشنواره های داخلی و خارجی شنیده نشده است که خبر از تولید یک فیلم تلویزیونی تحت عنوان پیدا و پنهان داده است.

 

 فیلمی که مجری طرح آن موسسه سینمایی هنر و سینماست موسسه ای که در همین سال اخیر مجری طرح فیلم سینمایی سکته ی مغزی و سریال خاطرات محله ی ما هم بوده است. 

 

تهیه کننده ی پیدا و پنهان نیز زهرا جامی مدیر موسسه مذکور می‌باشد و نقش اول فیلم پیدا و پنهان را  داریوش موحد تهیه کننده ی باسابقه ی تلویزیون بازی میکند. 
داریوش موحد علاوه بر بازیگر در این فیلم به عنوان بازیگردان و مشاور کارگردان نیز حضور دارد. 

 

ضیایی درقبال بازی موحد در فیلمش گفته است: من سالها پیش شاگرد آقای موحد بوده ام و الفبای بازیگری را از ایشان آموختم و حالا حظور استاد در مقابل دوربین شاگرد افتخار بزرگی است برایم و امیدوارم فیلم خوبی باشد و استاد مثل همیشه بدرخشند...

 

 

نویسندگان فیلم پیدا و پنهان نوید باقری و پارسا حسینی هستند و اسلامعلی کوچکی هم به عنوان مدیر روابط عمومی در این پروژه ضیایی را یاری میدهد. هنوز  عوامل و بازیگران دیگر پروژه مشخص نیستند و فیلم هم اکنون در مرحله ی انتخاب بازیگر می‌باشد

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان