اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. اسفند 1397 - 15:23   |   کد مطلب: 30782
رییس اداره اوقاف همان با بیان اینکه در تمام بقاع متبرکه طرح ارامش بهاری را داریم و به معنای امادگی هیات امنای بقا متبرکه و خادمین است افزود. 36 بقعه به صورت بقعه شاخص این مسئولت و خدمات را با کیفیت بهتری انجام میدهند و  بقعه امامزاده عبدالله که بقعه ویژه خواهد بودِ

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام محمد کاروند در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات رسانی باغ بهشت در اخرین پنج شنبه سال به مردم گفت: خدمات نسبت به سالهای قبل بهتر بوده و در این دو روز قریب 40 هزار خودرو وارد ارامستان باغ بهشت شده است.

 

وی با اشاره به بحث آرامش بهاری گفت:زمان برگزاری طرح ارامش بهاری از 28 اسفند 97 تا 14 فروردین 98 خواهد بود.

 

رییس اداره اوقاف همدان با بیان اینکه در تمام بقاع متبرکه طرح ارامش بهاری را داریم و به معنای امادگی هیات امنای بقا متبرکه و خادمین است افزود: 36 بقعه به صورت بقعه شاخص این مسولت و خدمات را با کیفیت بهتری انجام میدهند و  بقعه امامزاده عبدالله که بقعه ویژه خواهد بودِ

 

وی ادامه داد: علاوه بر بقاع 40 مسجد هم اعلام امادگی کردند که جلساتی را با هیات امنای شهر همدان داشتیم که 10 مسجد ازشهر همدان و مابقی سایر مساجد استان است.

 

حجت الاسلام کاروند با بیان اینکه 40 مبلغ هم در این مدت در این بقاع متبرکه مستقر هستند افزود: 24 نفر از مبلغین از قم هستند ومابقی بومی می باشند.

 

وی به بیان خدمات مدنظر در ابن بقعه ها پرداخت و گفت: خدماتی همچون غرفه های کودکان, مشاوره خانواده و در برخی از نقاط مثل امامزاده عبدالله ایستگاه سلامت است.

 

رییس اداره اوقاف همدان ادامه داد: برنامه ریزی شده است به مسافرینی که در روز طبیعت مخصوصا در بقاع متبرک که  در دامان طبیعت هستند ویژه برنامه هایی داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: امسالدبرای اولین بار از موزه امامزاده عبدالله مسافرین از ابتدای فروردین از این موزه که آثارش هم  وقفی و هم غیر وقفی است دیدن خواهند کرد و همچنین امسال در بقاع عکس یادگاری گرفته میشود و به جوانان اهدا خواهد شد.

 

حجت الاسلام کاروند با اشاره به بازرسی های مکرر از بقاع در طول دوره ارامش بهاری گفت: در طول این دوره 3 گشت از بقاع بازرسی خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه سعی کردیم خدمات رایگان را هم در اختیار مسافرین بگذاریم ادامه داد:  امسال علاوه بر مساجد داخل شهر مسجد گردنه اسداباد هم سعی کردیم در ایام نوروز خدماتی برای مسافرین داسته باشیم و مبلغ و روحانی ما در انجا به اقامه نماز میپردازد.

 

رییس اداره اوقاف همدان افرود: برای اولین بار در پیاده راه بانک کشاورزی که ورودی امامزاده زبیده خاتون است یک خیمه معرفت خواهیم گذاشت و همچنین به باغ موزه دفاع مقدس هم مبلغ اعزام خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به برگزاری لحظه تحویل سال در 34 بقعه همدان گفت: همچنین در ساعاتی از ظهر قبل از نماز ظهر تا بعد از نماز مغرب و عشا مساجد این امادگی را دارند که باز باشند.

 

حجت الاسلام کاروند در پایان با بیان اینکه سعی کردیم تا جایی که امکان دارد در زدن بنر صرفه جویی کنیم گفت: اولویت اول ما در سال 98 محرومیت زدایی هست.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان