اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. اسفند 1397 - 13:58   |   کد مطلب: 30787
رئیس اتحادیه نانوایان همدان :
فعالیت 170 واحد نانوایی در همدان
رئیس اتحادیه نانوایان همدان از فعالیت 170 واحد نانوایی در همدان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش صبح الوند، ابوذر گل‌محمدی با بیان اینکه بر اساس برنامه هر ساله در نوروز شیفت نانوایان، مرخصی‌ها و کشیک‌ها مشخص می‌شود اظهار کرد: نانوایان که به عنوان کشیک مشخص نشدند طبق روال معمول خود فعالیت خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه لیست نانوایی‌ها به سازمان صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده است افزود: عمده نانوایان از ساعت 6 صبح تا غروب فعال هستند و از آنها خواستیم تا ساعت 22 نان پخت کنند.

 

رئیس اتحادیه نانوایان همدان با بیان اینکه نانوایی‌های واقع در خیابان‌های اصلی تا ساعت 22 نان خواهند داشت تصریح کرد: نانوایی‌های مناطق بالای شهر نیز تا ساعت 22 نان پخت می‌کنند اما واحدهای صنفی نانوایی مستقر در کوچه‌های فرعی لزومی به این امر ندارند.

 

وی با بیان اینکه یک‌سوم نانوایی‌های شهر در ایام نوروز کشیک هستند ادامه داد: از 170 واحد نانوایی کشیک 35 واحد تا ساعت 22 و بقیه تا ساعت 20 فعال هستند.

 

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: نانوایی‌هایی به عنوان کشیک در نظر گرفته شده که در نزدیکی مراکز اقامتی به ویژه مدارس قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه هر ساله اکیپ‌های مشترک بازرسی از ساعت 6 صبح روز اول فروردین تا 14 فروردین ماه فعال هستند گفت: نانوایی‌ها در یک یا دو روز اول مرخصی می‌گیرند چراکه باید حقوق کارگر بدهند و اگر کار نکنند درآمدی هم نخواهند داشت.

 

رئیس اتحادیه نانوایان همدان با بیان اینکه آرد لازم برای نانوایی‌ها تأمین شده است اظهار کرد: به نانوایی‌هایی که در ایام نوروز کشیک هستند، آرد تشویقی تعلق می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه قیمت هر کیسه آرد با توجه به نوع آن بین 33 هزار و 500 تا 34 هزار و 500 تومان است افزود: هر کیسه 40 کیلویی است و به نوع نان آن متفاوت است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان