اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. اسفند 1397 - 8:01   |   کد مطلب: 30796
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاهی شدن این شهرستان از دانشگاه آزاد رقم خورد، گفت: دانشگاه آزاد ملایر ضمن علمی بودن، اجتماعی بودن خود را نیز اثبات کرد.

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: ایجاد میدان رقابت در فضای علمی ملایر را یک فرصت است و با وجود دو برند انگور و مبل و منبت ملایر، خواستار تجاری سازی پژوهش ها و علمی کردن این دو برند ملی و جهانی هستیم. 

عضو ارشد فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم افزایش تعداد رشته های پیراپزشکی در دانشکده پیراپزشکی دانشگاه آزاد را به عنوان یک ظرفیت مستعد در این واحد علمی یک ضرورت قلمداد کرد و برلزوم استفاده از تمامی ظرفیت های این دانشگاه با نگاه تعاملی شد. 

حضور مسئولین در بین مردم؛ یکی از برکات نظام و انقلاب 

آزادیخواه در ادامه سفر خدمت و حضور مسئولان در جمع اهالی مناطق حاشیه شهر و روستاهای ملایر را فرصتی مغتنم برای رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم و دیدار چهره به چهره با آنها برشمرد که با حضور جمع کثیری از مدیران ادارات برگزار می شود.

وی حضور روسای ادارات در بین مردم را یکی از برکات نظام و خون شهدا دانست که تقویت این خدمتگزاری و حضور در بین مردم پاسخ به هرگونه تهمت و تبلیغات سوء علیه مسئولین این نظام است و این مسئولیت پذیری مدیران و رسیدگی به مشکلات مردم، رمز موفقیت انقلاب است.

عضو ارشد فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به مشکلات شهروندان ساکن در نقاط حاشیه شهر و نداشتن امتیازات آب، برق، گاز و تلفن، از مدیران دستگاه خدمات رسان ملایر خواست طبق قانون، هر شهروندی در مناطق حاشیه شهر و سکونتگاه های غیررسمی که امتیاز چهارگانه را ندارند، در اسرع وقت مدیران موظف به ارائه خدمات و دادن این امتیاز هستند.

آزادیخواه با بیان اینکه این مناطق آبستن معضلات و آسیب های اجتماعی است، خواستار حضور جدی دستگاه های مرتبط و حل مشکلات اهالی ساکن این نقاط شد که یک نمونه از این مشکلات آبگرفتگی معابر است که شهرداری باید نسبت به رفع این معضل اقدام کند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان