اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. فروردين 1398 - 20:53   |   کد مطلب: 30814
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان محدوديت هاي ترافيکي در روز 13 فروردین در سطح استان همدان را اعلام کرد.

به گزارش صبح الوند  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی فکری با تبريک سال نو، با توجه به فرارسيدن روز طبيعت به منظور تأمين ايمني عبور و مرور و ايجاد ترافيک روان، محدوديت هاي ترافيکي را اعلام کرد: از ساعت 19 تردد کليه خودروها از ميدان قائم به سمت بلوار کولاب و محور گنجنامه ممنوع است، از ساعت 14 مسير  تقاطع پژوهش به سمت  بلوار شهيد فهميده و ميدان قائم يکطرفه خواهد شد، از ساعت 14 مسير ميدان قائم به سمت انتهاي  بلوار ارم يک طرفه خواهد شد و از ساعت 14 مسير انتهاي بلوار ارم به سمت تقاطع سعيديه بصورت يکطرفه خواهد شد.

وی ادامه داد: کليه خودروهایي که از گنجنامه و يا تقاطع پژوهش وارد ميدان قائم مي شوند باید ازسمت انتهاي بلوار ارم وتقاطع سعيديه خارج شوند همچنین از تردد موتورسوارن داراي حرکات مخاطره آميز، فاقد کلاه ايمني براي راکب و سرنشين، حامل بار و يا سرنشين غيرمتعارف در سطح معابر جلوگيري و موتورسيکلت توقيف و به پارکينگ منتقل خواهد شد.

فکری از رانندگان وانت بارها، کاميونت ها و... درخواست کرد از حمل مسافر در قسمت بار اکيدا خودداري کنند چرا که در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون، از ادامه مسير آنها جلوگيري خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:: عبور کاميون و خودروهاي سنگين و نيمه سنگين در مناطق شهري  و مناطق گردشگري و تفريحي به ویژه مسير تقاطع پژوهش، محور گنجنامه، بلوار ارم، بلوار سعيديه، تقاطع سعيديه، جاده کيشين و ابرو و جاده حيدره و بلعکس از ساعت 8 تا 23 ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان همدان از شهروندان درخواست کرد به جهت جلوگيري از وقوع حوادث جاني و همچنين داشتن ترافيکي روان از برپا کردن چادر و يا نشستن در سطح سواره رو و از پارک خودرو در محل هايی که باعث ايجاد سد معبر مي شود خودداري کنند.

وی در پايان با آرزو داشتن روزي خوب  از شهروندان خواست: با رعايت مقررات راهنمايي ورانندگي وهمکاري با مأموران راهنمايي و رانندگي و استفاده از مسيرهاي جايگزين ،پلیس رادر اجراي هرچه بهتر طرح ترافيکي روز سيزدهم فروردين  ياري کنند.

انتهای پیام

 
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان