اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. فروردين 1398 - 10:13   |   کد مطلب: 30870
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان
روند تامین کالاهای اساسی در همدان ادامه دارد
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: برنامه تامین و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی همچون گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، قند و شکر در استان ادامه دارد.

به گزارش صبح الوند، علیرضا شجاعی با اشاره به رونق تامین کالاهای اساسی در همدان گفت: تا تاریخ 20 فروردین 98 بیش از سه هزار تن شکر در استان همدان ذخیره شده است که علاوه بر توزیع برای مصرف مردم، از آن برای تولید قند نیز استفاده می شود.

 

وی اظهار داشت: این کالا در بسته های 900 گرمی با قیمت 40 هزار ریال و فله ای به ازای هر کیلوگرم 33 هزار ریال در فروشگاه های بزرگ استان در حال توزیع است.

 

شجاعی ادامه داد: قند نیز در بسته های پنج کیلوگرمی با قیمت 235 هزار ریال در بازار همدان عرضه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه عرضه گوشت مرغ در استان به تعادل رسیده است عنوان کرد: مرغداری های داخلی، گوشت مرغ استان را تامین می کند و قیمت آن به به ازای هر کیلوگرم به کمتر از 120 هزار ریال رسیده است.

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: برنج نوع یک وارداتی نیز با قیمت 57 هزار ریال و نوع 2 با قیمت 47 هزار ریال در فروشگاه های بزرگ استان توزیع می شود.

 

وی با اشاره به اینکه سهمیه گوشت قرمز وارداتی استان به موقع تامین می شود ادامه داد: گوشت قرمز منجمد با قیمت 295 هزار ریال، گوشت گرم گوساله 470 هزار ریال، گوشت گوسفند استرالیایی 47 هزار ریال و گوشت گوسفند آسیای میانه 46 هزار ریال عرضه می شود.

 

شجاعی گفت: در روزهای نوروز 1398 بیش از 2 هزار تن سیب و پرتقال با قیمت مصوب در استان همدان توزیع شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان