اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. فروردين 1398 - 23:54   |   کد مطلب: 30911
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: وزش باد تا اواخر امشب در استان همدان ادامه دارد.

به گزارش صبح الوند، محمد حسن باقری شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: در 24 ساعت آینده آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با وزش باد، بارش باران، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش باران در نقاط جنوبی استان شدید تر است و احتمال آبگرفتگی وجود دارد، افزود: در شهرستان همدان نیز در ساعات بعداز ظهر و امشب شدت بارش ها بیشتر بوده و احتمال آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از کاهش محسوس دما در هفته آینده خبر داد و گفت:  در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده حداقل دمای شهرستان‌های استان  به زیر صفر درجه هم می‌رسد. 

باقری شکیب افزود: باتوجه به این کاهش دمای 4 تا 6 درجه‌ای، احتمال بروز خسارت به گل‌ها، درختان و محصولات کشاورزی وجود دارد بنابراین باغداران و کشاورزان باید تدابیر لازم را برای جلوگیری از سرمازدگی و خسارت اتخاذ کنند.

وی به وضعیت دمای استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت رزن با حداقل دمای 7 درجه سانتی‌گراد به عنوان خنک ترین و اسدآباد با حداکثر دمای 22 درجه، گرمترین شهرستان استان گزارش شده است. همچنین دمای شهرستان همدان بین 12 تا 20 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان