اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. فروردين 1398 - 11:35   |   کد مطلب: 30920
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر به بیلان هفتگی عملیات و امداد نجات اشاره کرد و گفت: طی هفته گذشته ۶۹ مورد آبکشی از منازل و اماکن تجاری ملایر انجام شد.

به گزارش صبح الوند، وحید جوادی در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: همچنین در زمینه های مختلف عملیات های متعدد آتش نشانان و امدادگران را داشتیم که شامل رهایی ۶ مورد افراد محبوس شده، اطفای ۵ مورد حریق باکس زباله، اطفای ۴ مورد حریق علف های هرز،۳ مورد آوار و ریزش ساختمان و اطفای ۴ مورد حریق تجاری بود.
وی به بک مورد رانش زمین و ایجاد گودال و انجام 7 مورد عملیات و ارائه خدمات برای افراد محبوس شده در آسانسور و سایر موارد  توسط آتش نشانان ملایر اشاره کرد.
جوادی در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش به شهروندان، اظهار کرد: درهمین رابطه دانش آموزان مدرسه رسالت جوراب در ستاد مرکزی سازمان آتش نشانی ملایر حضور یافتند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی ملایر ادامه داد: با هماهنگی های لازم 80 نفر از دانش آموزان مدرسه راهنمایی رسالت جوراب برای آموزش ایمنی حوادث و چگونگی و آشنایی هنگام وقوع حادثه در سازمان آتش نشانی ملایر حضور یافتند و توسط کارشناسان سازمان مربوطه آموزش های لازم داده شد که هنگام وقوع حوادث با خونسردی چگونه رفتار کنند .
وی به آموزش موارد ایمنی به مدرسه ابتدایی پسرانه شهید مدنی اشاره کرد وگفت: طی هماهنگی قبلی که مدیر مدرسه شهید مدنی با کارشناسان سازمان آتش نشانی ملایر به عمل آمده با حضور کارشناسان سازمان در مدرسه شهید مدنی آموزش همگانی ایمنی و نحوه برخورد هنگام بروز خطر به دانش آموزان ارائه و از آنها خواسته شد که در هنگام خطر با خونسردی با سامانه ۱۲۵ تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت آتش نشانان و امدادگران به یاری آنها در محل حاضر شوند.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان