اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. ارديبهشت 1398 - 13:57   |   کد مطلب: 31052
معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير گفت: این شهرستان به لحاظ موقعيت جغرافيايي بسيار ويژه است و همين امر مي‌طلبد تا راه‌هاي مواصلاتي شهرستان ويژه ديده شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، قدرت اله ولدی سه شنبه 31 اردیبهشت ماه، در ديدار با تعدادي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان، افزود: ملاير ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي زيادي دارد که بايد با همکاري و تعامل شهرستان را به‌ سوي توسعه و پيشرفت همه‌ جانبه ببريم.
وی خاطرنشان کرد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي کسبه و بازاريان در همه صحنه‌هاي انقلاب حضور مستمر و چشمگير داشتند و نظام جمهوري اسلامي مرهون زحمات اين افراد است.
ولدی با بیان اینکه فلسفه ايجاد دستگاه‌هاي اداري خدمت بي‌منت به مردم و اين اصل بايد سرلوحه همه مديران باشد، تأکيد کرد: در شرايطي که دشمنان نظام با تحريم‌ها به مردم فشار و مشقت وارد مي‌کنند نبايد برخي افراد در اين راستا حرکت کنند.
فرماندار ويژه ملاير به جایگاه شاخص علمی دانشگاه ملاير، اشاره و اظهارکرد: مديران و بزرگان شهرستان به وجود اين دانشگاه و اساتيد مجرب آن به خود مي‌ بالند.
وي افزود: به دنبال ايجاد شوراي راهبردي براي شهرستان هستم و در اين شورا از تمام افرادي که توانايي‌هايي لازم را دارند و صاحب‌فکر و انديشه هستند ،استفاده می کنیم.
ولدی با تأکيد بر اینکه وقتي همه باهم باشيم و دست در دست هم دهيم قطعاً نتايج بهتر و مؤثرتري را می گیریم، ادامه داد: بخش سامن ورودي شهرستان است و بايد به‌صورت ويژه، به خصوص در زيباسازي شهري ديده شود.
وي با اشاره به مشکلاتي که در شهر سامن وجود دارد، بیان کرد: بايد برنامه زمان‌بندي مشخصي را داشته باشيم و کارها را پيش ببريم و در پايان هر برنامه زمان‌بندي ‌شده گزارش ارائه دهيم.
فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: شهر زیر زمینی سامن پتانسيل‌هاي ويژه‌اي دارد که مي‌توان با فعال کردن اين ويژگي‌ها رونق بيشتري را در سامن شاهد باشيم، همچنین شهر سامن، محل تردد ويژه‌اي در غرب کشور و بايد در زيباسازي شهر تلاش بيشتري شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان