اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. ارديبهشت 1398 - 15:23   |   کد مطلب: 31055
مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد از توزیع 150 بسته حمایتی در بین خانواده های نیازمند این شهرستان از محل نیات واقفین خبر داد.

به گزارش صبح الوند، علی قبادی در این زمینه گفت: در قالب طرح دست‌های مهربانی همزمان با اجرای ویژه برنامه ضیافت الهی و ایام ماه مبارک رمضان 150 بسته حمایتی و سبد کالایی غذایی  در بین خانواده های مستمند و ایتام  شهرستان اسدآباد توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد افزود: این بسته های حمایتی از محل اجرای نیات مرتبط با موقوفات این شهرستان  تامین و با همکاری نهادهای حمایتی در بین اقشار کم در آمد توزیع گردید .

به گفته علی قبادی،100 بسته حمایتی شامل مرغ گرم ، برنج، رب ، روغن مایع ، ماکارونی و پنیر از محل موقوفات واقف خیراندیش مرحوم حاجی خان بکائی به ارزش هر سبدمعادل 120 هزار تومان در اختیار خانواده های نیازمند شهرستان اسدآباد قرار گرفت که مجموع هزینه های این بسته‌های حمایتی 12 میلیون تومان برآورد شده است.

وی عنوان کرد: طرح دست‌های مهربانی یکی از اصلی ترین طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای کمک به نیازمندان جامعه به شمار می‌رود که با هدف اجرای امینانه نیت واقفان و کمک به نیازمندان در تمامی ایام سال به مرحله اجرا در می‌آید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد از میزبانی 2 بقعه شاخص این شهرستان از ویژه برنامه ضیافت الهی ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود : در این ویژه برنامه مبلغین بومی و اعزامی از حوزه علمیه قم اقدام به تبلیغ و فرهنگ سازی اسلام ناب و آموزه های دینی و اشاعه فرهنگ اسلامی و پاسخگویی به مسائل اعتقادی و احکام را بر عهده دارند.

قبادی خاطر نشان ساخت: این ویژه برنامه هر ساله از اول تا پایان ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شاخص سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان