اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. تير 1398 - 8:13   |   کد مطلب: 31186
مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالا شهرداری همدان با بیان اینکه از سامانه 133 تاكسیرانی به عنوان واحد شکایات یا خدمات استفاده خواهیم کرد گفت:‌ این سامانه در قالب تجاری فعال نیست.
 سامانه «133» واحد شکایات یا خدمات می‌شود

به گزارش صبح الوند، «استفاده تجاری از سامانه 133 تاکسیرانی همدان» یکی از سوژه‌هایی است که در سامانه «فارس من» ثبت شده است.

در این سوژه گفته شده طبق‌نامه ارسالی از سوی وزارت کشور، دو سامانه 137 برای خدمات شهری شهرداری‌ها و سامانه 133 به منظور ارتباط مردم با تاکسیرانی‌هاست و حق فعالیت تجاری از آنها وجود ندارد اما متاسفانه شهرداری همدان سامانه 133 خود را در قالب تجاری و تاکسی تلفنی استفاده می‌کند و این برخلاف دستورالعمل وزارت کشور است.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالا شهرداری همدان در این خصوص اظهار کرد: سامانه 133 به عنوان واحد شکایات یا خدمات استفاده خواهد شد.

میلاد کریمی با بیان اینکه در قالب تجاری استفاده نخواهد شد و تنها سازمان تاکسیرانی در قالب  خدماتی از آن بهره خواهد برد و این سامانه را به فرد دیگری نخواهد داد گفت: قبلاً سامانه 133 به عنوان سامانه 1833 واگذار شد در صورتی که ما نمی‌توانیم آن را واگذار کنیم بنابراین مجدد برند 133 به سازمان تاکسیرانی برخواهد گشت.

وی با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم اداره تنظیم مقررات این سامانه را به تاکسیرانی واگذار کند و در روزهای آینده برای پیگیری این موضوعه به تهران خواهم رفت افزود: قبلاً سامانه 133 به فردی که پیگیر بود در قالب تجاری از آن استفاده کند، واگذار نشد و به عنوان 1833 واگذار شد.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالا شهرداری همدان بیان کرد:‌ سامانه 133 از این پس در قالب سامانه خدماتی و توسط تاکسیرانی به کار گرفته می‌شود.

فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان