اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. مرداد 1398 - 18:41   |   کد مطلب: 31379
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: كسب عناوین برتر در حوزه روابط عمومی ورزش کشور در همدان، تنها در سایه تعامل و به‌روز ‌بودن و مردم‌داری به دست آمده است.
كسب عنوان روابط عمومی برتر توسط دستگاه ورزش همدان

به گزارش صبح الوند، در همدان با اشاره به میزبانی همدانی از همایش مدیران روابط عمومی ادارت کل ورزش استان‌ها اظهار کرد: بسیار خوشحال هستیم که برای نخستین بار در تاریخ ورزش همدان، میزبان چنین رویداد خوبی بودیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در مراسم اختتامیه آن نیز معاون وزیر ورزش، معاون استاندار، نمایندگان همدان در مجلس و چندین نفر از مدیران اجرایی استانی حضور داشتند و این پیامد اهمیت برگزاری چنین رویدادی در سطح استان را داشت.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از تکرار عنوان روابط عمومی برتر دستگاه‌ وزارت ورزش خبر داد و افزود: استان همدان برای دهمین سال پیاپی، مفتخر به کسب عنوان روابط عمومی برتر ادارات کل ورزش کشور شد.

وی اضافه کرد: همدان تنها استان کشور است که بعد از پیروزی انقلاب، این عنوان را برای 10 بار تکرار کرده و قطعاً این مهم نشان‌گر ظرفیت دستگاه ورزش این استان است.

چاروسایی بیان کرد: البته ناگفته نماند که بنده در سه استان کشور به عنوان مدیر روابط عمومی مشغول به کار بوده‌ام که جمعاً با حضور در استان همدان توانسته‌ام این عنوان را 13 بار برای خود تکرار کنم.

وی از کسب دو عنوان دیگر برای روابط عمومی دستگاه ورزش همدان نیز خبر داد و گفت: به مناسبت چهلیمن سال پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره نماهنگ‌های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که اثر استان همدان از بین 58 اثر ارسالی به دبیرخانه، حائز رتبه نخست شد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: از طرف دیگر همدان میزبان مدیران خبرگزاری برنا سراسر کشور بود که خوشبختانه نیز روابط عمومی ورزش همدان به عنوان سرپرست این خبرگزاری در استان، توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

وی تعامل با خبرنگاران و رسانه‌ها مهم توصیف کرد و یادآور شد: قطعاً کسب این عناوی، شاخص‌های متعددی دارد که از مهمترین آنها می‌توان به حضور رسانه‌های توانمند و پویا در استان اشاره کرد که کار را برای مدیران روابط عمومی‌ها سهل و آسان کرده است.

چاروسایی ادامه داد: معتقدم رسانه‌های همدان بعد از تهران پیشتاز بوده و پویایی کم‌نظیری در کشور دارند و استفاده از خبرنگاران تخصصی در حوزه‌های مختلف فرصت بسیار خوبی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه با تعامل می‌توان شاهد رشد و تعالی ورزش استان بود گفت: خوشبختانه نشریات و خبرگزاری‌های همدان، صفحات جدا و البته مستقل ورزشی دارند که این موضوع نیز حائز اهمیت است.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان مدیری را در حوزه روابط عمومی موفق دانست که مردمداری را سرلوحه کار خود قرار دهد و در ادامه افزود: در ارتباط با مردم باید به‌روز باشیم و در زمینه مردمداری، مردم‌محوری و ارتباط با رسانه‌ها باید با استفاده دانش‌های نوین و همگام با علم روز پیش رفت.

وی عنوان کرد: به‌روز بودن سایت‌های خبری، ساخت کلیپ‌های اطلاع‌رسانی، تولید محتوا، استفاده از فناوری‌های نوین در ارتباطات، ارتباط دوسویه با مدیران سازمان و مردم و... از سیاست‌های روابط عمومی موفق است.

چاروسایی تصریح کرد: یک مدیر روابط عمومی موفق است که بتواند تهدید‌ها را تبدیل به فرصت کرده و یک سازمان را از بحران خارج کند و در این میان باید قدرت تجزیه و تحلیل داشته باشد.

وی اظهار کرد: تعامل خوب با رسانه‌ها و پرهیز از هرگونه جوابیه می‌تواند یکی از متدهای برنامه‌ریزی برای یک مدیر موفق روابط عمومی باشد و این برنامه‌ریزی در سایه تعامل واحد روابط عمومی است که نقش بسزایی در موفقیت سازمان خود دارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: این درست است که روابط عمومی آیینه تمامنمای دستگاه خود است، اما حق ندارد تنها مجیزگوی آن باشد و باید کمبود‌ها، کاستی‌ها و نواقص را نیز به مدیران خود نشان دهد و مردم‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: کسب عناوین برتر در سال جاری برای روابط عمومی اداره کل ورزش همدان تنها در سایه تعامل، همدلی و همکاری با مردم، رسانه‌ها، خبرنگاران، مدیران کل روابط عمومی استانداری همدان و وزارت ورزش و همچنین با برنامه‌ریزی لازم به دست آمده امیدواریم در سال آینده نیز یازدهمین بار این عناوین برای ورزش همدان تکرار شود./فارس 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان