اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. مرداد 1398 - 20:21   |   کد مطلب: 31595
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه اطلاع رسانی شفاف اولویت کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات است، گفت: ظرفیت رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری ها استفاده می شود.
اطلاع رسانی شفاف اولویت کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات همدان است

به گزارش صبح الوند، اسدالله ربانی مهر ظهر یکشنبه در ارتباط ویدئو کنفرانس با کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات وزارت کشور اظهار داشت: ستاد انتخابات استان همدان با دستور استاندار در زمان قانونی تشکیل و کمیته های ستاد فعالیت خود را شروع کردند و جلسات ستاد به صورت منظم تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان از ظرفیت رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری ها و صدا و سیما استفاده می شود، گفت: فضای مجازی نیز با اولویت پیام رسان ها در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات به کار گرفته می شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان تاکید کرد: فضای مجازی در حوزه اطلاع رسانی یک فرصت است و باید از آن استفاده کرد که البته این موضوع نیازمند آیین نامه مشخص از سوی مجریان انتخابات در سطح ملی است.

ربانی با تاکید بر اینکه در استان همدان هماهنگی و تعامل خوبی بین رسانه ها و دستگاه های مجری انتخابات وجود دارد، گفت:  اطلاع رسانی به موقع و شفاف در اولویت کمیته اطلاع رسانی است.

گفتنی است؛ رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان اقدامات انجام شده در استان همدان در حوزه کمیته اطلاع رسانی ستادانتخابات را در ۱۲ مورد و ۴ بخش گزارش داد و بر ارتباط خوب رسانه ها و مجریان انتخابات در استان همدان تاکید کرد./ مهر 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان