اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. آذر 1398 - 9:53   |   کد مطلب: 32097
کاندیدای مردم همدان در دور یازدهم انتخابات مجلس گفت: نماینده ای که در زمان انتخابات پول های زیادی خرج می کند قطعاً خادم ملت نخواهد بود چرا که این پول ها از جایی تأمین شده و باید جبران شود و همین امر موجب به وجود آمدن فساد و پول های کثیف و حاشیه سازی در کار خواهد شد.

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا حاجی بابایی در ساعات اولیه آغاز به کار ستاد انتخابات برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری همدان حضور یافت، به خبرنگار ایسنا گفت: امروز نخستین روز ثبت نام است و بنده اولین نفری هستم که ثبت نام می کنم.

وی درباره دوره های گذشته مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس های گذشته دارای نکات مثبت و منفی زیادی بوده اند و مجلس دهم نیز از این امر مستثنا نیست.

حاجی بابایی با بیان اینکه مجلس دهم نکات مثبت زیادی داشته است، افزود: با وجود اینکه در مجلس دهم کارهای مثبتی صورت گرفت اما نتوانست نقش نظارتی خود را به خوبی ایفا کند و در مجموع و با بررسی تک تک نمایندگان، مجلس دهم را مجلس موفق و مقبولی از نظر مردم نمی دانم.

وی برنامه ششم توسعه را به عنوان موفق ترین کار مجلس دهم معرفی کرد و یادآور شد: مصوبات مثبت و منفی زیادی در این دوره از مجلس تصویب شد اما در مجموع از بُعد نظارتی موفق نبود.

نماینده فعلی همدان در خانه ملت درباره پیش بینی وضعیت مجلس یازدهم نیز گفت: این امر بستگی به رأی مردم دارد و چنانچه نمایندگانی انتخاب شوند که دارای سبقه انقلابی بیشتری بوده و دچار حاشیه های قدرت و ثروت باشند و از مسئولیت های خطیر خود فاصله نگیرند، مجلس می تواند در رأس امور قرار گیرد و علاوه بر ریل گذاری برای اقدامات دولت، قوه قضائیه و سایر نهادها را نظارت کند.

وی در ادامه بیان کرد: نمایندگان و نوع تفکری که آنان دارند، بسیار می تواند در موفقیت مجلس یازدهم اثرگذار باشد و ما امیدواریم مجلس یازدهم قدرتمند باشد تا بتواند ضعف های گذشته را بپوشاند.

حاجی بابایی درباره هزینه تبلیغات ستاد خود گفت: این دوره هزینه خاصی برای تبلیغات پیش بینی نکرده ایم چرا که نماینده ای که چهار دوره نماینده مجلس بوده، نیازی به چسباندن پوستر تبلیغاتی روی دیوارهای شهر ندارد و تنها در حد اطلاع رسانی عمومی به منظور حضور در انتخابات کافی است.

وی خاطرنشان کرد: نماینده ای که در زمان انتخابات پول های زیادی خرج می کند قطعاً نماینده خادم ملت نخواهد بود چرا که این پول ها از جایی تأمین شده و باید جبران شود و همین امر موجب به وجود آمدن فساد و پول های کثیف در کار خواهد شد.

حاجی بابایی ابرازامیدواری کرد که در انتخابات یازدهم شاهد برگزاری یک انتخابات سالم تر از دوره های قبل باشیم و گفت: امیدواریم دستگاه های نظارت در انجام وظایف خود با دقت عمل کنند و اجازه ندهند افرادی با پول های کثیف، شیوه های گوناگون تبلیغات و تخریب شخصیت ها برای خود کسب قدرت و رأی کنند و وارد مجلس شوند.

این کاندیدای دور یازدهم انتخابات مجلس درباره نقاط قوت خود در دور دهم گفت: کارآمدی هر نماینده در دو سطح مجلس و حوزه انتخابیه باید مورد بررسی و توجه قرار گیرد، در مجلس نماینده همدان تأثیر مشهود داشته و در کنار تبصره ۱۴ بودجه که ۱۴۲ هزار میلیارد تومان به سقف بودجه اضافه شد، در مبارزه با مفاسد، افزایش حقوق کارمندان و کمک به تصویب قوانینی که شفاف سازی مالی ایجاد می کند و جلوی رانت را می گیرد نیز نقش داشته ام.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه نیز همیشه سعی داشته ام فضایی در همدان ایجاد شود که امروز جزء بهترین استان های بی حاشیه باشیم و در پیگیری پروژه هایی چون راه آهن همدان، کلانشهر شدن و منطقه ویژه اقتصادی مبتنی بر فناوری های برتر، بیمارستان امام و اکباتان، اتوبان، قطار شهری، دانشگاه صنعتی و ۶۲ پروژه ملی مؤثر عمل کرده ام.

حاجی بابایی با اشاره به علاقه مردم همدان به حضورش به عنوان نماینده مجلس افزود: نمی گویم در حد مردم همدان توانسته ام کار کنم اما هر آنچه در وسعم بوده به کار برده ام و حضورم به این علت است که حس می کنم مردم همدان روی من سرمایه گذاری کرده اند و قدرت این را دارم که از حق مردم دفاع کنم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان