اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. دى 1398 - 8:50   |   کد مطلب: 32364
معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: معاونت گردشگری در تلاش است تا همزمان با سال نو چینی از ۵ تا ۲۰ بهمن ماه، رویداد «ایران با‌شکوه» را برای گردشگران چینی در همدان برگزار کند.

به گزارش صبح الوند، علی خاکساری در گفت‌وگو با خبرنگار ما؛ از برگزاری رویداد ملی «ایران باشکوه» همزمان با سال نو چینی در همدان خبر داد و اظهار کرد: معاونت گردشگری در تلاش است تا همزمان با سال نو چینی از ۵ تا ۲۰ بهمن ماه، رویداد «ایران با‌شکوه» را برای گردشگران چینی در همدان برگزار کند.

وی با بیان اینکه ۹ استان برای این رویداد انتخاب شده است، گفت: استان های تهران، اصفهان، یزد، کرمان، البرز، سمنان، فارس، قزوین و همدان از جمله استان‌های منتخب به منظور برگزاری رویداد «ایران باشکوه» هستند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان بیان کرد: طرح رویداد ملی «ایران باشکوه» شامل برنامه‌های متنوع، جشنواره‌ها، جنگ شادی و تخفیف هتل‌ها، مراکز اقامتی، مراکز پذیرایی، صنایع‌دستی و سوغات است.

وی با بیان اینکه به دنبال آسیب شناسی انجام شده در بحث گردشگری، متوجه شدیم تمام سفرها به نوروز منتهی شده است، افزود: با توجه به این امر تصمیم بر برگزاری جشنواره ای در ایامی غیر از ایام پیک شد و همزمان با سال نو چینی ها همدان را به گردشگران خارجی معرفی می‌کنیم.

خاکسار با تأکید بر اینکه همدان تا کنون میزبان ۸ جشنواره زمستانی بوده است، تصریح کرد: این جشنواره تنها متکی به بارش برف و استفاده از ظرفیت های ورزشی نیست بلکه تمام ظرفیت ها به کار گرفته می‌شود.

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان