اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. دى 1398 - 14:13   |   کد مطلب: 32367
تب و تاب انتخابات مجلس در همدان
رد صلاحیت چهره های شاخص
خبر تایید یا رد صلاحیت داوطلبین نمایندگی مجلس در حوزه‌های انتخابی همدان، انتخابات مجلس را وارد مرحله دیگر کرد.
رد صلاحیت چهره های شاخص

به گزارش صبح الوند، با اعلام اسامی افراد تایید صلاحیت شده برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان در  22 دی ماه، یازدهمین دوره انتخابات مجلس یازدهم در سراسر کشور از جمله استان همدان وارد مرحله دیگری شد.
بر اسای اعلام دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان از مجموع 439 فردی که داوطلب نمایندگی مجلس از این استان بودند 129 نفر ردصلاحیت شدند و صلاحیت 118 نفر نیز احراز نشد و 52 نفر نیز انصراف دادند.
 تازه ترین اخبار انتخاباتی در استان همدان حاکی از آن است، برخی از چهره‌های مطرح که قصد کاندیداتوری از حوزه انتخابیه همدان را داشتند، رد صلاحیت شده و یا با عدم احراز صلاحیت مواجه شده‌اند که از آن جمله می‌توان به امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دهم، رضا میرزایی عصو، سابق شورای اسلامی شهر همدان، احمد حسین فلاحی، محمد علی پورمختار، نماینده مردم بهار و لالجین در مجلس دهم، سعید کرمی، علی اسکندری شهبازی، شیخ ساسان بحیرایی، حسن لطفی نماینده مردم رزن ذگدر مجلس دهم، محمد کاظمی و نعمت چهاردولی اشاره کرد . 
همچنین حمید رضا حاج بابایی نماینده مردم همدان در مجلس دهم، حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس دهم و احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس دهم از جمله نمایندگان مردم استان همدان در مجلس دهم هستند که صلاحیت آنها تایید شده است. 
شورای نگهبان به نامزدهای رد صلاحیت شده اعلام کرده‌است از تاریخ 22 دی ماه به مدت 5 روز می‌توانند شکایتشان را نسبت رد صلاحیت خود اعلام کنند.  
حال باید دید پس از بررسی اعتراضات، صلاحیت افرادی چون حمید خجسته، محمدعلی پور مختار و حسن لطفی، تایید می‌شود؟ 

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان