اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. بهمن 1398 - 17:47   |   کد مطلب: 32466
جلسه هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر با حضور ارگانها ی ذیربط به ریاست قهرمانی معاون توسعه ورزش در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، جلسه هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر با حضور نمایندگان فرماندهی پایگاه شهید نوژه همدان ، فرماندهی سپاه انصارالحسین, فرماندهی نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی ،شهرداری ،جمعیت هلال احمر، اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی، اداره کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش ،صدا و سیما ،دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه آزاد ،سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان، اداره فرهنگ و ارشاد بهزیستی؛ دانشگاه علمی کاربردی وبسیج ورزشکاران و ورزش های همگانی، هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی ، هیئت شنا، هیئت انجمن‌های ورزشی ،کونگ فو ،کاراته هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی ،تکواندو ،دوچرخه سواری ،ورزشهای رزمی به ریاست قهرمانی معاون توسعه ورزش استان صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.
قهرمانی ضمن تشکر از حضور ارگانها در خصوص هرچه باشکوه تر برگزار شدن دهه مبارک فجر گفت : وظیفه مادر بحث دهه فجر این است مفاهیم انقلاب را به نسلی که الان هست مخصوصاً نسل نوجوان و جوان برسانیم و انتقال این تجربیات را به نسل فعلی حاضر برسانیم.
وی گفت :کلیه برنامه هایی که در بحث دهه مبارکه فجر از طریق دستگاه‌های اجرایی جمع بندی شده را تدوین می کنیم و به تمامی دستگاهها ابلاغ می نماییم .
قهرمانی بیان کرد : در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بحث مشارکت در بخش زنان و بخش مردان به صورت همزمان تعداد برنامه‌ها از دستگاهها ۵۷ برنامه بود که از طریق دستگاه‌های اجرایی به ما رسیده بود و از جمله برنامه‌های ورزش حدود ۴۱۰ برنامه ورزشی و فرهنگی می باشد که در ایام دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
در پایان قهرمانی از همه دستگاههای اجرایی خواست با تعامل و هم کاری با اداره ورزش و جوانان برنامه های دهه فجر را هر چه با شکوه تر از سال قبل اجرا نمایند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان