اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. اسفند 1398 - 14:22   |   کد مطلب: 32520
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: به دلیل به کما رفتن سایر بازارها، در حال حاضر سهامداران به بازار بورس رغبت بیشتری دارند.

به گزارش صبح الوند، سین محمودی‌اصل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: بورس به عنوان تنها بازار کشور در تکاپو و رشد بوده و بقیه بازارها به کما رفته‌اند.

وی با بیان اینکه ضروری است سپرده‌های بانکی تحریک نشده و درصورت تحریک هدفدار باشد، ادامه داد: تحریک سپرده‌های بانکی موجب جابه‌جایی بازار می‌شود.

کارشناس مسائل اقتصادی ادامه داد: در حال حاضر بازار بورس توجیه‌پذیر بوده و قیمت‌ها در این بازار رشد خوبی داشته، اما با کوچکترین ریزش سهامداران به دلیل ترس از کاهش ارزش سهام خود به سمت صف فروش می‌روند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: رویکرد بازار سهام به سمت سهام‌های بنیادی‌تر بوده از جمله پالایشگاهی و پتروشیمی است.

کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه نمی‌توان انتظار داشت هر سه بازار بورس از جمله پالایشگاهی، خودرو و بانک مثبت باشد، افزود: در حال حاضر سهام پالایشگاهی و پتروشیمی 40 درصد بازار را اشکال کرده و این موضوع بقیه سهام‌ها را تحت تاثیرقرار داده است.

 وی با بیان اینکه نظر دولت در بورس ماندن سهام است، ادامه داد: این بازار به دلیل سهوت در نقل‌و‌انتقال بانکی و نداشتن بحث‌های مالیاتی مورد توجه است.

این استاد دانشگاه افزود: نمی‌شود پیش‌بینی دقیقی از آینده بازار بورس داشت همانطور که این بازار بدون آمادگی قبلی پیشرفت کرد و باید منتظر ماند و دید چه می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر بازار دیگری برای سهامداران وجود ندارد اگر چه حضور مردم به ویژه سرمایه‌های سرگردان در این بازار به نفع این نوع بازار است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان