اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1398 - 8:30   |   کد مطلب: 32530
فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) در همدان از برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر خبر داد.

به گزارش صبح الوند، فهیمه داوند در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه حضرت زهرا (س) به عنوان یک الگوی عملی در جهان اسلام است گفت: در همین راستا و به مناسبت ولادت حضرت فاطمه جشن بزرگی با حضور بانوان همدانی 26 بهمن ماه در سالن امام علی برگزار می شود . 

وی با اشاره به مقام زن در جامعه امروزی گفت: مراسمات برای بزرگداشت مقام زن و توجه به شاخص های الگوی زن مسلمان نه شرقی نه غربی و پیرو فرمایشات حضرت آقا که فرمودند در ایام هفته زن الگوها را معرفی کنید برگزار می شود . 

داوند با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی در این جشن افزود: امام جمعه همدان آیت الله شعبانی بعنوان سخنران مراسم و حضور مداحان اهل بیت و اجرای گروه تئاتر بچه های مدرسه ریحانه النبی که در طرح شهید بهنامجو قرار دارند از اهم برنامه هاست. 
وی طرح شهید بهنامجو را که پیوند بین مدرسه و مسجد است یک طرح جامع عنوان کرد و گفت: هر ساله باید برای گروه های تئاتر مبالغ زیادی پرداخت می کردیم که استفاده از دانش آموزان طرح شهید بهنامجو بعنوان مهمترین امتیاز این جشن و صرفه جویی برنامه اجرا می شود. 

داوند با اشاره به مسابقه الگوی سوم زن مسلمان افزود: اسامی برندگان این مسابقه در جشن بزرگ میلاد کوثر معرفی می شوند و تجلیل از خانواده های شهدا و بسیجیان نمونه ای که فرمانده پایگاه هستند از عناوین برنامه است. 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان