اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1398 - 12:50   |   کد مطلب: 32537
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی و اربعین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش صبح الوند، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در بیانیه مشترکی، ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از مردم ولایت‌مدار استان همدان دعوت کردند که پر شورتر از گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت و حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی، اعلام کنند.

متن این پیام به شرح زیر است.

«إِنَّ الَّذِینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُونَ »سوره الاحقاف آیه ۱۳

شما حق هستید و در مقابل باطل ایستاده اید؛ و حق پیروز است. امام خمینی (ره)

 ملت غیور ایران اسلامی امروز هم حیات پرافتخار این وطن را پاس می‌دارند و دوشادوش یکدیگر برای دفاع از آرمان‌های امام (ره)، شهدا و انقلاب خود تا پای جان خواهند ایستاد و به هر دشمن بیگانه‌ای علی الخصوص رژیم تروریست آمریکا اعلام می‌دارند که پهنه این سرزمین را جایی برای کینه توزی‌های استعمارگرانه نیست.

 نظام جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته، همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده و همواره جلوه‌های بی‌نظیری از این حمایت و اعتماد مردمی را در صحنه‌های مختلف شاهد بوده‌ایم.

 بدون شک شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از مصادیق حضور معنادار مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ابراز وفاداری به آرمان‌های بلند الهی و انسانی امام راحل عظیم‌الشأن است.

در این فرصت مغتنم، ۲۲ بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به آحاد ملت ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت‌مدار استان همدان تبریک گفته و ضمن تجلیل از حضور همیشگی، ولایی و آگاهانه مردم در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی از تمامی دلسوزان و دلباختگان این سرزمین برای حضور پرشور در راهپیمایی۲۲ بهمن ماه دعوت می‌نماییم.

امیداست مردم عزیز و مومن ایران اسلامی با نصب‌العین قرار دادن هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و وحدت و همدلی پیروز این میدان باشند . ان‌شاء‌الله.

حبیب الله شعبانی موثقی- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان

سید سعید شاهرخی- استاندار همدان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان